سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44788
|
21:12 - 1399/03/01
نسخه چاپی

رزمنده دوران دفاع مقدس در گفتگوبا ایلام بیدار؛

قدس در امتداد خرمشهرآزادخواهد شد

قدس در امتداد خرمشهرآزادخواهد شد
رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: آزادسازی قدس شریف برای ما نه یک آرزو که تداعی‌کننده عملیات پیروز الی بیت المقدس و فتح خرمشهر است.

"غلامرضا کاظمی" از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفتگو باخبر نگارايلام بيدار، در ایوان گفت: سوم خردادماه هرسال یادآور حماسه عظیم ملت ایران است که نقطه عطف تاریخ سراسر پرافتخار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد:سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر روز ملی ایثار و پیروزی، فرصت مناسبی برای بازنمایی روحیه مقاومت و مجاهدت و عبور از پیچ تاریخی در دوران پس از چهل سالگی انقلاب برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود:عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان که به فرموده امام خمینی (ره )،تمامی معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب به ویژه آمریکای جنایتکار و خونخوار و رژیم منحوس صهیونیستی را بهم ریخت و ورق جنگ را به نفع جبهه انقلاب اسلامی تغییر داد.

وی بیان داشت:آزادسازی پرافتخار خرمشهر که در تاریخ امت اسلامی ماندگار شد، حاوی مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیام به جهانیان به ویژه امت اسلامی و مردم مؤمن و انقلابی ایران بود که می‌توان با مقاومت و ایستادگی نه تنها در برابر خواسته‌های پرفریب دشمن تسلیم نشد بلکه کمر ابرقدرت‌های جهانی را با اتکا به خدا، تحت زعامت ولی امر زمان و با استفاده از ظرفیت عظیم درونی شکست و دشمن را به زانو در آورد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس ادامه داد:تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.

 

وی بیان کرد: امسال تقارن روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانگر پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.


کاظمی ادامه داد:همان گونه که رزمندگان دوران دفاع مقدس با اقتدا به حضرت امام خمینی و محوریت رکن ولایت فقیه در سوم خرداد ۱۳۶۱ موفق به خلق حماسه‌بی‌بدیل فتح خرمشهر شدند، اینک همان فرزندان انقلاب اسلامی و نسل‌های بعد از آن با تاسی به روح ایمان، خودباوری و اتکای به خداوند قادر متعال، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:قدس شبیه خرمشهر گذشته، اسیری است که آزادی اش را از سالها پیش انتظار می‌کشد، با این تفاوت که خرمشهر، شهری ایرانی است و فقط توسط دلیرمردان مسلمان ایرانی آزاد شد و دژ مستحکم و بظاهر شکست ناپذیرش، دشمن با آن همه هیبت ظاهری که البته پوشالی بود، درهم شکست، اما قدس، فقط یک شهر فلسطینی نیست، بلکه قبله‌گاه اول مسلمین عالم است.

کاظمی اظهار کرد:وقتی موصل آزاد می‌شود، وقتی سامرا امن می‌شود، وقتی حلب بازپس گرفته می‌شود، وقتی خان‌طومان به آغوش ما باز می‌گردد، وقتی رقه، دمر و دیرالزور آزاد می شوند و ذلت داعش دست پرورده صهیونیست‌ها به عینه دیده می‌شود، چه کسی می‌تواند در حضور آفتاب، انکار آفتاب کند و بگوید که مرگ و نابودی اسرائیل، دست نیافتنی و آزادی قدس، محال و  محقق نشدنی است.

وی بیان داشت:با این نگاه باید به آزادی و رهایی قدس از قفس تنگ صهیونیست‌ها اعتقاد راسخ داشته باشیم. اگر هم یادآوری خاطرات آزادی خرمشهر برای نسل‌های نو کمی دشوار است، می‌توانیم افکار عمومی را به شاهکار بزرگ سردار دلها شهید حاج قاسم عزیز ارجاع دهیم که چگونه به سیطره حکومتی قداره بندان داعشی پایان داد که برای توسعه خاورمیانه ای اسرائیل و پایان دادن به نفوذ ایران در منطقه و حتی نابودی ما، جنگ نیابتی راه انداخته و خشن ترین جنایتها را در کشتار و قتل عام مسلمانان به نمایش می‌گذاشت.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب