سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44779
|
10:17 - 1399/03/01
نسخه چاپی

مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام:

روز قدس روز مقابله ی لشگر خدا با لشگر اهریمن است

 روز قدس روز مقابله ی لشگر خدا با لشگر اهریمن است
مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: روز قدس روز مقابله ی لشگر خدا با لشگر اهریمن است.

به گزارشايلام بيدار، "عارف شربی نیازی"، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام در گفتگو با ایلام بیدار گفت: روز قدس روز مقابله ی لشگر خدا با لشگر اهریمن است.
این روز مبارک که از ابداعات خمینی کبیر بت شکن زمان است پس از ۴۱ سال پایه های رژیم پوشالی صهیونیستی را سست کرده و به حرکتی جهانی تبدیل شده است.

 

وی افزود: روزی که تمام آزادگان جهان در مقابل ظلم و جور و کودک کشی دست به راه پیمایی و قیام می زنند،امروز دیگر روز قدس متعلق به جغرافیا یا دین خاصی نیست متعلق به تمام انسانیت و بشریت است.

 

شربی نیازی گفت: امروز برچیدن این غده ی سرطانی خواست تمام جوامع بشری است قطعا عمر این رژیم غاصب به شماره افتاده است و دیری نخواهد پایید که جشن آزادی قدس برگزار خواهد شد.
این موضوع در حالی ایست که استکبار جهانی دم از معامله ی قرن می زنند اما باید بدانند این خواب آشفته ایست که تعبیر ندارد و به قول امام المسلمین حضرت خامنه‌ای قبل از مردن ترامپ این طرح خواهد مرد.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام تصریح کرد:  امسال مانند تمام آزادگان و مسلمین جهان با عزمی راسخ همه ی ما در روز قدس شرکت خواهیم کرد و از عموم مردم غیور ایران بالاخص دانشگاهیان عزیز جهت حضور و نقش آفرینی در این حرکت بزرگ دعوت می نمایم.

 

انتهای پیام/س
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد