سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44743
|
08:45 - 1399/02/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه ایوان خبرداد؛

توزیع ۹۵۰بسته معیشتی در ایوان

توزیع ۹۵۰بسته معیشتی در ایوان
فرمانده سپاه ناحیه ایوان از توزیع 950بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ پاسدار " عارف یاسمی "،فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت :سپاه پاسداران در راستای فرامین مقام معظم رهبری و عمل به فرمایش ایشان در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.
 
وی اظهار کرد: در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی  در سطح شهر ایوان وروستاهای تابعه توزیع شد این بسته معیشتی شامل هفت قلم کالای اساسی بودند.
فرمانده سپاه ناحیه ایوان با اشاره به توزیع ۹۵۰   بسته معیشتی دیگر درسطح  شهرستان ایوان افزود: هدف از اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح جامعه ترویج فرهنگ ایثار و انفاق در ماه مبارک رمضان است که با این حرکت جهادی ریشه همدلی و همدردی در بین مردم بیشتر می شود.
 
سرهنگ یاسمی  گفت: هزینه تهیه این بسته ها با جمع آوری کمک های نقدی توسط پایگاههای مقاومت با بکارگیری گروه های جهادی بسیج صورت گرفته است که توزیع این سبدها باز توسط همین گروه های جهادی  با رعایت کرامت انسانی افراد آسیب پذیر از ویروس کرونا انجام گرفته است.
 
وی تصریح کرد: ما امیدواریم به لطف خداوند و کمک مسولین، پایگاههای مقاومت،هیئت های مذهبی بتوانیم سبد معیشتی بیشتری را توزیع نماییم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب