سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44740
|
08:29 - 1399/02/31
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری ایلام:

سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه های مختلف است

سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه های مختلف است
رئیس کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه های مختلف است، گفت: دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی جدی است.

به گزارشايلام بيدار،علی دهقانی در دیدار با فرماندهان نواحی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت:سپاه بازوی توانمند کشور در دفع فتنه های مختلف به خصوص مدافع راستین حریم امنیت و تمامیت ارضی کشور است.

وی عنوان کرد: سپاه همواره در صف اول اجرای فرامین رهبری است و در استان ایلام شاهد تلاش های شبانه روزی فرماندهی و کارکنان سپاه در مقابله با ویروس کرونا و همچنین کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از این بیماری بودیم.

رئیس کل دادگستری ایلام عنوان کرد: در برخورد و مقابله با فساد رویکرد دستگاه قضا، اجرای منویات مقام معظم رهبری است و در این زمینه کاملاً مصمم هستیم.

وی افزود: امروز ورود سپاه به مسائل اجتماعی موجب خرسندی است و می توانیم با تقویت پایگاههای بسیج، امنیت اجتماعی محله محور را ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه استان ایلام نیز اظهار کرد: همکاری خوب دستگاه قضایی با سپاه استان به خصوص در ماموریت های مختلف می تواند زمینه موفقیت بیشتر این ماموریت ها را ایجاد کند.

سردار جمال شاکرمی بیان کرد: پیگیری حقوق مردم و مبارزه بی امان با مفاسد اقتصادی و اداری و برخورد قاطع با این مفاسد باعث دلگرمی بیشتر مردم می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب