سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44690
|
08:26 - 1399/02/29
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد؛

رشد همدلی در روزهایی کرونایی؛ از توزیع بسته های حمایتی تا پخت غذای گرم + تصاویر

رشد  همدلی در روزهایی کرونایی؛ از توزیع بسته های حمایتی تا پخت غذای گرم + تصاویر
در ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی در شهرستان چرداول برای کمک به محرومان دیده می شود که صحنه های زیبایی را رقم می زند.

به گزارشايلام بيدار، ماه رمضان ماه میهمانی ومهربانی است که با صحنه هایی زیبایی از دعا ونیایش وهمچنین کمک به کسانی است که توان مالی کمتری دارند.

دراین روزه ها شاهد صحنه هایی بودیم که در لبیک به فرمان رهبر انقلاب رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک با اقشار نیازمندی صورت گرفت که از ویروس کرونا آسیب دیده اند.

زیبایی این اقدام در این مشاهده می شود که از همه اقشار دراین اقدام شرکت می کنند وهرکس به وسع توانایی خود دراین اقدام خیر شرکت می کند

توزیع 500 بسته حمایتی بین اقشار محروم شهرستان چرداول

سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان فرمانده سپاه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:رزمایش کمک مومنانه در شهرستان چرداول با مشارکت خیرین، بسیجیان وعموم مردم با پشتیبانی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اجرا شده است.

وی اظهار کرد:در مرحله اول این رزمایش تعداد 200بسته حمایتی توزیع شده است ودراین مرحله تعداد 300 بسته بین افراد محروم وآسیب دیده از ویروس کرونا توزیع خواهد شد.

سلیمانیان درادامه گفت:این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، ماکارانی، کنسرو، گوشت قرمز ومرغ می باشد که با استفاده از ظرفیت پایگاههاو حوزه های  مقاومت اقشار محروم وآسیب دیده از ویروس کرونا شناسایی شده است.

وی عنوان کرد:این رزمایش در چندین مرحله تا پایان ماه مبارک رمضان با توزیع 2هزار بسته حمایتی ادامه خواهد داشت که در ماههای بعد از ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع ویروس کرونا این رزمایش ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد:سپاه وبسیج برای مبارزه با ویروس کرونا وحمایت از اقشار محروم جامعه تا آخرین لحظه در کنار مردم است.

 برنامه های کمیته امداد چرداول برای حمایت از اقشار محروم ؛از توزیع 400 بسته حمایتی تا پخت 2هزار پرس غذای گرم

خدابنده جمشیدزادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح اطعام مهدوی ، روزانه تعداد ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و همچنین نیازمندان سطح شهرستان چرداول توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد:با مشارکت دفتر مقام معظم رهبری در روزهای گذشته تعداد 2هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان وایتام توزیع گردید.

جمشیدزادی در ادامه گفت:با هدف کمک به نیازمندان وافراد تحت حمایت کمیته امداد تعداد 400بسته معیشتی جهت توزیع دربین اقشار مورد هدف توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرداول تصریح کرد:توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

برای 300 نفر از اقشار مختلف شهرستان بسته حمایت نقدی تدارک دیده شده است

الیاس فتاحی فرماندار چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برای 300 نفر از اقشار آسیب دیده شهرستان چرداول بسته حمایتی به ارزش 4میلیون ریال تدارک دیده شده است.

وی اظهار کرد:این بسته بین مشاغل آسیب دیده ، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توزیع می شوند.

فرماندار چرداول خاطرنشان کرد: در صورت حمایت خیرین ومشارکت مردم این برنامه بعد از ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد