سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44628
|
17:02 - 1399/02/24
نسخه چاپی

کشف یک فقره زمین خواری میلیاردی در چرداول

کشف یک فقره زمین خواری میلیاردی در چرداول
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: یک فقره زمین خواری به مساحت ۱۰ هزار مترمربع به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان چرداول کشف و رفع تصرف شد.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت اداره مسکن و شهر سازی مبنی بر این که فردی سود جو اقدام به تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و حصارکشی اطراف آن در شهر آسمان آباد از توابع شهرستان چرداول ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی با بیان اینکه دستور رفع تصرف از اراضی ملی از سوی مقام قضایی صادر شده است، افزود: با حضور دادستان شهرستان، ماموران انتظامی، یگان حفاظت منابع طبیعی، نماینده اداره مسکن و شهرسازی پس از تخریب حصار اطراف ملک این زمین دولتی رفع تصرف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با اشاره به همراهی و پشتیبانی عملیاتی و انتظامی نیروی انتظامی از یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان در برخورد با متصرفین اراضی ملی و دولتی یادآور شد: طرح تشدید برخورد با متخلفین در این زمینه با همکاری دستگاه قضایی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: همکاری دستگاه های متولی در راستای طرح برخورد با متخلفان باعث شده که آمار رفع تصرف اراضی در سطح استان ایلام افزایش قابل ملاحظه ای یابد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد