سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44625
|
07:53 - 1399/02/27
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزار می دهد؛

حمایت قاطع مردم چرداول از مردم فلسطین/ قدس در قلب مسلمانان جای دارد

حمایت قاطع مردم چرداول از مردم فلسطین/ قدس در قلب مسلمانان جای دارد
مردم شهرستان چرداول با راه اندازی کمپینی حمایت قاطع خود را مردم فلسطین نشان دادند.

به گزارشايلام بيدار،قدس ومردم فلسطین یکی از با اهمیت ترین وجدایی نا پذیرترین مسلمین هستند که در طول تاریخ برای مسلمانان سراسر دنیا از اهیمت ویژه ای برخوردار هستند.

متاسفانه این سرزمین مقدس مورد هجوم رژیمی قرار گرفته در طول تاریخ جنایت های مختلفی را انجام داده است وکشورهای مختلفی به سرکردگی آمریکا دراین جنایت با آن ها شریک هستند.

قدس همیشه در قلب مسلمانان دنیا جای دارد وهمه منتظر هستند تا روزی شاهد آزاد شدن آن باشند ودر قبله اول مسلمین نماز بخوانند ودراین بین هرطرحی که برای آن ارائه شود محکوم به شکست است وبه زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

ایران اسلامی از همان ابتدا قاطعانه از مردم فلسطین وقدس حمایت کرده ونام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) اقدام هوشمندانه ای از سوی نظام اسلامی است که امروز همه دنیا با آن همراه شده است.

مردم شهرستان چرداول همانند سایر مناطق ایران همه ساله با برگزاری راهپیمایی پرشور حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند امسال هم با راه اندازی کمپینی حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده ومعامله قرن را محکوم به شکست می دانند.

قدس در قلب مسلمین جای دارد

رضا احمدی از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:مردم فلسطین در طول سال ها گرفتار ظلم وستم استکبار بوده اند وجنایت های زیادی درکشور قلسطین در مقابل چشم دنیا به وقوع پیوسته است.

وی افزود:باید همه دنیا به اجماعی برعلیه رژیم صهیونیستی برسند تا ریشه جنایت وفساد از منطقه برچیده شود.

احمدی بیان داشت: قدس در قلب همه ملسمانان جای دارد وهر معامله ای با آن محکوم به شکست است وکشورهایی  که بر ضد آن تلاش می کنند روزی شاهد فروپاشی آن ها خواهیم بود.

معامله قرن محکوم به شکست است

فریادی از دیگر شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در مساله قدس همیشه پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم وتا آخر از آن ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود:قدس پاره تن مسلمین است وجنایت های رژیم صهیونیستی دل مردم را به خون آورده است واین درحالی است که نهادهای بین المللی در خواب به سر می برند وچشم از روی این جنایت ها بسته اند.

فریادی خاطرنشان کرد: باید در ساختار نهادهای بین المللی وبشر دوستانه ارزیابی صورت گیرد که چرا مدافع حقوق آمریکا وآیادی اش هستند وچشم به روی جنایت های آن ها بسته اند.

این شهروند چرداولی خاطرنشان کرد: معامله قرن فقط نشانگر خواب بد آمریکایی ها برای منطقه است که نفرت مسلمانان را از رژیم صهیونیستی وآمریکا بیشتر کرده ومحکوم به شکست است.

آمریکا ایادی اش روبه افول هستند/قدس پاره تن مسلمین است

حجت السلام احمد امرایی امام جمعه چرداول ر گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:رژیم منحوس صهیونیستی سال ها است که جنایت های مختلفی در سرزمین مقدس فلسطین انجام داده است.

وی افزود: آمریکا واسرائیل به دنبال اهداف شوم خود در منطقه یکی به دنبال به دست گرفتن قدس ودیگری به دنبال امتیاز گیری برای ریاست جمهوری وسایر توطئه های خود هستند که پیشنهاد معامله قرن را مطرح کرده اند.

امرایی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت بالای سرزمین فلسطین وقدس برای دنیا وحساسیت ویژه روی آن معامله قرن هیچ وقت محقق نخواهد شد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: اگر همه مسلمانان دنیا به اجماع علیه اسرائیل برسند ان شاالله شاهد نابودی این رژیم جعلی وآزادی مسجد القصی، قدس ومردم فلسطین خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد