سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44593
|
08:13 - 1399/02/23
نسخه چاپی

رئیس اداره صمت دهلران:

۹۰ تن برنج در بازار دهلران توزیع شد

۹۰ تن برنج در بازار دهلران توزیع شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران از جذب و توزیع ۹۰ تن برنج ویژه ماه مبارک رمضان در بازار این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"مرتضی مهدوی"؛رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران  از جذب و توزیع ۹۰ تن برنج ویژه ماه مبارک رمضان در بازار این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این مدت به منظور تنظیم بازار ۴۰ تن شکر و ۱۰ تن گوشت منجمد با قیمت دولتی روانه بازار مصرف شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ عامل کار توزیع اقلام را به عهده داشتند و در در روستاها نیز با نظارت بخشداران و دهیاران توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ پرونده صنفی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است

مهدوی گفت: مهم‌ترین تخلفات اینصنوفعدم درج قیمت، کم‌فروشی، گران‌فروشی بوده است.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد ۵۵ گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط و یک‌هزار و ۶۰۰ تعداد بازرسی توسط بازرسان این اداره و اتاق اصناف صورت گرفته است.

مهدوی افزود: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت‌ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته است و قطعاً با متخلفان با جدیت و مطابق قوانین برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: سال گذشته ۳۸۰ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف تشکیلو متخلفینبه بیش از ۱۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بیان کرد: شهرستان دهلران سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد سه هزار و ۱۰۰ واحد فعال هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد