سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44555
|
08:00 - 1399/02/22
نسخه چاپی

تحلیلگر مسائل سیاسی:

سفیرآلمان باید محاکمه واز کشور اخراج شود

سفیرآلمان باید محاکمه واز کشور اخراج شود
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:سفیرآلمان باید محاکمه واز کشور احراج شود.

 "قدرت اله نیاصادق" استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار  ايلام بيدار گفت:کشورهای اروپایی وغربی هم پیمان آمریکا هستند وهمیشه در پی ضربه زدن به ایران اسلامی با استفاده از هر موقعیتی هستند.

وی اظهار کرد:در انتخابات کسانی که سفیر کشورها هستند باید دقت کرد وبه دقت رفتار آن ها را زیرنظر داشت تا رفتار خصمانه ای از خود نشان ندهند.

نیاصادق در ادامه گفت:نباید کسی که سابقه کار اطلاعاتی دارد به عنوان سفیر آلمان مورد قبول واقع شود و دولتمردان  چنین سفیری را از هیچ کشوری نباید قبول کنند چرا که امکان کار جاسوسی وجود دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:سفیر انگلیسی با رفتاری که سال گذشته از خود نشان داد باید از کشور اخراج می شد واکنون که سفیر آلمان جاسوس شناخته شده است کمترین کار مجازات واخراج از کشور است همچنین باید دقت داشت که سفرای اینگونه کشورها چه رفتاری از خود نشان می دهند.

وی یادآورشد:نباید به راحتی اجازه داد چنین افرادی وارد کشور شوند چرا که ایران کشوری است که دارای دشمنان داخلی وخارجی زیادی است وبرخی از این کشورها در پی فروپاشی نظام اسلامی هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امنیت کشور مساله اتفاقی نیست ودراین راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است وکسانی که با امنیت مردم بازی می کنند از هر طیفی که باشند باید محاکمه شوند.

نیاصادق خاطرنشان کرد: بازی دولتمردان با امنیت مردم در خصوص اجازه دادن به چنین افرادی جای بسی سئوال دارد که همانند عملکرد آن ها در طول سال های گذشته باید از آن ها پرسیده شود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب