سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44531
|
07:19 - 1399/02/21
نسخه چاپی

معاون استاندار ایلام:

مرز مهران در آینده‌ای نزدیک بازگشایی می‌شود

مرز مهران در آینده‌ای نزدیک بازگشایی می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از بازگشایی مرز مهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مقدمات این کار فراهم شده است.

به گزارشايلام بيدار،"محمد نوذری "،در نشست کمیته امنیتیمقابلهبا بیماریکروناگفت: با توافقاتصورتگرفته مابین مسئولان ایران و عراقمقرر شدهاست که مرززرباطیهعراق که در سمت مرز مهرانقراردارد دو روز در هفته برای صادرات کالا باز شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مرز مهران و صادرات ۲ میلیارددلاریاز اینمرزاضافه کرد: باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه بهترددبیش از ۲ تا ۳ هزار کامیون در روز از این مرز و دیگر نقاط استانصورتگیرد.

وی همچنین ازدورهمیهاو گردهمایی‌ها برخی از شهروندان در راستایاشاعهبیشتر بیماریکروناابراز نگرانی کرد و گفت: متأسفانه برخی ازافرادبعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی توجهات خود را نسبت به حضور درتجمعاتکاهش داده‌اند و در این خصوصفعالیتزیرزمینی و مخفیانهسفره خانه‌هایسنتی نیز مزید بر علت شده است و ماممکناستشاهدافزایش آمار مبتلایان در استان باشیم.

سخنگویعمومیستاد استانی مبارزه باکرونادر ادامه تأکید کرد: همچنان رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های پزشکی و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای قطع زنجیره انتقال بیماریکروناضرورتدارد و در غیر اینصورتموج دوم این بیماری ایجاد خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد