سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44527
|
06:52 - 1399/02/21
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

رزمایش کمک مومنانه باعث همدلی و امید در جامعه می شود

رزمایش کمک مومنانه باعث همدلی و امید در جامعه می شود
امام جمعه مهران گفت: پویش عظیم رزمایش کمک مومنانه که بوجود آمده باعث همدلی و امید در جامعه می شود و در سراسر کشور بی نظیر است.

به گزارشايلام بيدار،"سید عبدالله امینی"، امام جمعه مهران در رزمایش کمک مومنانه این شهر گفت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموند یکی از ویژگیهای مومنان همین انفاق اکرام و دستگیری از مستمندان است این جزء شاخصه های دین ماست همین دستگیری و یاری از مستمندان.
امام جمعه مهران افزود: اهل بیت عصمت و طهارت که خاندان جود و کرم هستند یک سوره کامل قرآن در شأن انفاق آنها نازل شده است (سوره مبارکه دهر) که یک سوره کامل در حق انفاق اهل بیت است.همین اهل بیت جود ، کرم و سخا به ما آموزش دادند که گفتند هرکس صبح کند و اهتمام به امور مسلمین نداشته باشد و فقیری و مستمندی مسلمین براش فرقی نداشته باشد و به فکر مسلمین نباشد از ما نیست.

امینی افزود: این پویش عظیم رزمایش کمک مومنانه که بوجود آمده باعث همدلی و امید در جامعه می شود و در سراسر کشور بی نظیر است.مقام معظم رهبری فرمودند: جامعه مهدویت شاخصه ی آن انفاق در راه خداست اگر ما بخواهیم در زمان غیبت کار کنیم و جامعه را برای ظهور آماده کنیم پس این انفاق ها و کمک های باید صورت بگیرد .

عبدالله امینی همچنین اضافه کرد: این رزمایش کمک مومنانه کار عظیمی بود که انجام شد و مردم ،سپاه پاسداران ، بسیجیان غیور و مسولین عزیز همه به میدان آمدند و زیبایی های زیادی رو خلق کردند بنده لازم است تشکر و قدردانی ویژه ای داشته باشم از همه عزیزانی که این بسته های معیشتی را آماده کردند و به دست مستمندان رساندند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد