سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44498
|
07:02 - 1399/02/20
نسخه چاپی

امام جمعه چرداول:

سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است

سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است
امام جمعه چرداول گفت:سپاه در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است.

 حجت الاسلام "احمد امرایی" در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار گفت:سپاه و بسیج در تاریخ انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و در موقف گاه های سخت در خط مقدم خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومان بوده است.

وی اظهار کرد: ویروس کرونا آسیب زیادی به مملکت و مردم ما وارد کرده و باعث شده تا مردم ما بویژه مشاغلی که به تعطیلی کشانده شده اند در معیشت خود دچار مشکل شود.
امرایی در ادامه گفت طرح کمک مومنانه از سوی رهبر انقلاب نشان دهنده و درایت ایشان و ضرورت کمک رسانی به همنوعان است.
امام جمعه چرداول بیان داشت: سپاه و بسیج با لبیک به فرمان رهبر انقلاب و راه‌اندازی پویش کمک مومنان اقدامات بزرگی برای خدمت به قشر محروم و کسانی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند برداشته است.
وی خاطرنشان کرد این پویش متعلق به همه مردم است و همه با هر آنچه که در توان دارند در آن شرکت می‌کنند و این سپاه و بسیج است که با جمع آوری این کمک ها و رساندن به دست نیازمندان و همچنین مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم خدمت رسانی به مردم است.
امام جمعه چرداول :تصریح کرد همه دستگاه‌ها با هر آنچه که دارند باید به میدان بیایند و برای مشاغلی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند واقشار محروم جامعه باید مورد حمایت دولت قرار بگیرند و همچنین با همراهی مردم امیدواریم که بر این ویروس منحوس پیروز شویم.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب