سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44496
|
15:07 - 1399/02/17
نسخه چاپی

امام جمعه ملکشاهی عنوان کرد؛

رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج نماد خدمات رسانی

رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج نماد خدمات رسانی
امام جمعه ملکشاهی گفت: سپاه پاسداران در همه سختی ها و در همه بحران ها در کنار مردم قرار دارد و برای خدمت رسانی به مردم بازوی مقام معظم رهبری در تمام مشکلات و گرفتاری ها هستند و در رزمایش کمک مومنانه نیز پیشتاز بودند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "سیدعلی حسینی احمدفداله"، امام جمعه ملکشاهی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: دررزمایش مواسات و کمکهای مومنانه درشهرستان ملکشاهی اقدامات بسیار خوبی در دو بخش شناسایی افراد آاسیب دیده و جمع آوری اقلام وتوزیع ان صورت گرفته است.

 

وی اظهار کرد:  شناسایی افراد آسیب دیده از کرونا توسط امامان جماعت مساجد، پایگاههای بسیج وهیئت امنا ومعتمدین انجام شده و توزیع اقلام توسط سپاه ناحیه ملکشاهی ، دیگر گروههای جهادی وعزیزان  بنیاد علوی، کمیته امداد، بهزیستی، مردم نیکو کار وخیرین عزیز صورت گرفته که منجر به پخش تعداد ۱۰۰۰بسته معیشتی و پخت غذای گرم وهدایای نقدی دربین اقشار آسیب پذیر گردیده واین کمکها تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: سهم عزیزان سپاه درگردآوری وپخش اقلام تاکنون بالغ بر 550 بسته غذایی به ارزش تقریبی 150 میلیون تومان بوده است و هزار بسته غذایی دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

 

امام جمعه ملکشاهی گفت: دو کارگاه تولید ماسک درسطح شهرستان  فعال بوده،  یکی در دفتر امام جمعه و دیگری توسط عزیزان سپاه ایجاد شده و مقدار قابل توجهی ماسک تولید کرده اند و در بین شهروندان توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری حرکت کنیم و از همه مردم عزیز دعوت می کنیم هرکسی هرچی در توان دارد به این رزمایش کمک کند.

 

امام جمعه ملکشاهی ادامه داد: سپاه پاسداران در همه سختی ها و در همه بحران ها در کنار مردم قرار دارد و برای خدمت رسانی به مردم بازوی مقام معظم رهبری در تمام مشکلات و گرفتاری ها هستند و در رزمایش کمک مومنانه نیز پیشتاز بودند.

 

حسینی در پایان گفت: در بحث سازندگی، خدمت رسانی و آموزش مناطق محروم، سپاه پاسداران تلاش خالصانه دارد و به خوبی ورود کرده اند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب