سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44495
|
07:50 - 1399/05/12
نسخه چاپی

کارگردان و مستندساز ایلامی مطرح کرد؛

رزمایش کمک مومنانه یادآور دوران دفاع مقدس/ مردم به پیوستن به این پویش به یاری آسیب دیدگان بشتابند

رزمایش کمک مومنانه یادآور دوران دفاع مقدس/ مردم به پیوستن به این پویش به یاری آسیب دیدگان بشتابند
کارگردان و مستندساز ایلامی گفت: رزمایش کمک مومنانه سپاه و بسیج دوران پرمخاطره دفاع مقدس را تداعی کرد.

به گزارشايلام بيدار، "قدرت باقری"، کارگردان و مستندساز ایلامی در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به آغاز مرحله دوم کمک مومنانه گفت: مسجد برای مؤمنان و مجاهدان همیشه ایام ظرفیتی بالفعل بوده و هست، تصاویری که به همت سبزپوشان مهربان سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام از کمک های مؤمنانه پخش می شد، به نوعی دوران پرمخاطره دفاع مقدس را در ذهنم تداعی می کرد.

وی اظهار کرد: تصاویری که یادآور حضور مخلصانه مردم در مسجد جامع ایلام برای اهدای کمک های مردمی به جبهه‌ها بود و شرف و مردانگی را برای همیشه بر تارک گلدسته‌های رو به آسمانش به یادگار گذاشت تا نام ایلامیان بر طاق نیلی آسمان کران تا کران دیده ها را جلا بخشد.

باقری افزود: بسته هایی که با همتی مؤمنانه بسته شده بودند و در نگاهی، می شد نه کالای ملموس، که کالای غیرت و اخوت را به عیان در میانشان دید و تفسیر زیبای آدمیت را به تماشا نشست.

کارگردان و مستندساز ایلامی گفت: فرزندان مجاهد سپاه در این اوضاع و احوال کرونایی کشور حواسشان به نیازمندان هست و بی وقفه درچشمانشان چشم دوخته و خود را شریک نگاه هایی می دانند که عاجزانه به دنبال پناهی به در آویخته شده‌اند.

وی تصریح کرد: سبزپوشان سپاه و بسیجیان دریادل، ما را به دورانی سوق دادند که ایلامیان برای سربلندی ایران، یک مشت واحد بودند و اینک در پرتو عنایات حضرت حق، با الهام از تجربه گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس به گونه ای دیگر پای در عرصه نوعدوستی گذاشته اند تا بار دیگر آزمونی سخت را با توفیق الهی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد