سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44435
|
05:34 - 1399/02/17
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران:

لزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران

لزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران برلزوم پیشگیری از آتش سوزی در عرصه های طبیعی دهلران تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با منابع طبیعی در این زمینه همکاری کنند.

به گزارشايلام بيدار،صابر نجومی"،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران در دیدار با مسئولان منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: در راستای پیگیری مصوباتقبلیو حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان و اجرای طرح‌های صیانت از اراضی ملیبه منظورپیشگیری از آسیب‌های زیست محیطی اینجلسهبرگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و جلوگیری ازآتش سوزی‌هایاحتمالی همه دستگاه‌های عضو ستاد باید با منابع طبیعی شهرستان دهلران همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان و دبیرشورای حفاظتازارضیملی و منابع طبیعی شهرستان دهلران گفت: هدف اصلی از تشکیل جلسات شورایحفاظتاز اراضی ملی همگرایی هرچه بیشتر دستگاه‌ها باحمایتدستگاه قضاییبه منظورجلوگیری از تصرفغیر قانونیاراضی ملی و منابع طبیعی است.

رئیسادارهمنابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در دیدار با داستان دهلران گفت: یگانحفاظتشهرستان دهلران به صورتشبانه روزیدر سطح عرصه‌های ملی گشت زنی می‌کنند.

نصر اللهپارسه ضمنتقدیراز همکاری خوب دستگاه قضا باادارهمنابع طبیعیدر خصوصصیانت ازارضیملی گفت: منابع طبیعی دهلران در راستای صیانت از عرصه‌های ملی در سطح شهرستان با متخلفین برخورد قانونی کرده و در این راستا نیز پرونده برای آنهاتشکیل شدهکه در حال سیر مراحل قانونی است.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و وسعت شهرستاندر خصوصآتش سوزی‌های احتمالی نیازمند همکاری برخی دستگاه‌های شهرستان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب