سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43810
|
09:59 - 1399/01/21
نسخه چاپی

قائم مقام کمیته امداد:

فرایند توانمندسازی مددجویان کمیته امداد درآینده نزدیک اجرایی می شود

فرایند  توانمندسازی مددجویان کمیته امداد درآینده نزدیک اجرایی می شود
قائم مقام کمیته امداد گفت: فرایند توانمندسازی و اشتغال مددجویان بر اساس یک فرایند جدید بازطراحی و در مرحله ابلاغ است.

به گزارشايلام بيدار، "حسین صمصامی" در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: اصل بر توانمندسازی خانواده‌های مددجو، بهترین راهکار برای مواجهه با مشکلات اقتصادی خانواده‌ها در شرایط فعلی کشورمان است.

وی بیان کرد: اگرچه که توانمندسازی خانواده‌ها چند سالی است که توسط این نهاد در حال اجرا است اما روند توانمندسازی متناسب با شرایط کشور و بر اساس یک فرایند جدید توسط این نهاد باز طراحی و در کمیته برنامه ریزی در حال بررسی است که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: کمیته امداد در این زمینه بر اساس تجربیاتی که داشته و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد در راستای توانمندسازی خانواده‌ها به مواجهه مشکلات اقتصادی کشور خواهد رفت.

صمصامی با عنوان اینکه ایجاد اشتغال برای خانواده‌های مددجو و نیازمند از بهترین راهکارها و ابزارهای ما خواهد بود گفت: در همین راستا سال گذشته چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان صرف ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد شد و تعداد ۱۷۴ هزار نفر در سطح کشور صاحب شغل شدند.

وی ادامه داد: این در حالی بوده است که در سال گذشته وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نبوده و فروش نفت کشور نیز زیر سایه سنگین تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان بوده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: اگرچه که تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای اشتغال مددجویان این کشور صورت گرفته است اما با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و خانواده‌های نیازمند، کافی نبوده و ما برای توسعه این روند نیازمند اقدامات جدی تری خواهیم بود.

صمصامی با عنوان اینکه اگر اشتغال ایجاد شود و توانمندسازی صورت گیرد خانواده‌ها بهتر می‌توانند خود را با شرایط و مشکلات اقتصادی وفق دهند ادامه داد: یقیناً موضوع اشتغال سازی برای مددجویان این نهاد در سال جدید جدی تر از قبل خواهد شد.

در ادامه این نشست با تجلیل از خدمات چندساله ضیا رضایی به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، قنبر موسی نژاد به عنوان مدیرکل جدید این نهاد در استان ایلام معرفی شد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب