سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43706
|
10:34 - 1399/01/17
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

اعمال قانون دو هزار و 800 خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی ایلام

اعمال قانون دو هزار و 800 خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی ایلام
رئیس پلیس راه ایلام از اعمال قانون دو هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو در ایلام طی طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، "رضا همتی زاده"، رئیس پلیس راه استان ایلام با اعلام این خبر گفت: برای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعداد هفت ایستگاه کنترلی در ورودی‌های استان با ۶۹ تیم عملیاتی انتظامی مستقر شده‌اند.

وی بیان کرد: این تیم‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم توجه به قانون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رانندگان متخلف را مشمول اعمال قانون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو خواهند کرد.

همتی زاده تصریح کرد: خودروهایی که از مبادی ذی صلاح دارای مجوز تردد هستند، مشمول اعمال قانون در طرح فاصله گذاری اجتماعی نیستند.

وی افزود: در طول مدت اجرای این طرح تعداد، دو هزار و ۸۰۰ دستگاه به دلیل تردد غیرمجاز در سطح راه‌ها اعمال قانون، ۴۱ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و دو هزار و ۹۸۴ دستگاه خودروی غیربومی به شهرهای خود عودت داده شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: طرح ممنوعیت تردد ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان و شهرستان‌ها تا زمان قطع زنجیره ویروس کرونا با شدت هرچه بیشتر در ورودی‌های استان و مسیرهای بین شهری اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی مردم شریف استان تقاضا می‌شود که نهایت همکاری و همراهی را با عوامل انتظامی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

سرهنگ همتی زاده به دلیل تعامل و همکاری مطلوب مردم فهیم استان با عوامل انتظامی و امدادی در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه روز ۱۳ فروردین (روزطبیعت) تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب