سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43686
|
06:46 - 1399/01/17
نسخه چاپی

انسداد ۱۲۰ راه منتهی به طبیعت و تفرجگاه‌های ملکشاهی

انسداد ۱۲۰ راه منتهی به طبیعت و تفرجگاه‌های ملکشاهی
فرماندار ملکشاهی گفت: در ایام نوروز راه‌های منتهی به تفرجگاه‌های شهرستان ملکشاهی مسدود شد، و کنترل و پایش ورودی مسافران نیز به شدت انجام گرفت.

به گزارشايلام بيدار،"محمد تاسمه "،فرماندار ملکشاهی گفت: در ایام نوروز مسیرهای منتهی به دامن طبیعیت و تفرجگاه‌های شهرستان با همکاری شهرداران، منابع طبیعی، راهداری و دهیاران شهرستان مسدود شد.

وی افزود: ایستگاه‌های کنترل تردد و تب سنجی در سه مسیر اصلی با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج انجام و ادامه دارد.

فرماندار ملکشاهی ادامه داد: روزانه کنترل و  پایش ورودی مسافران به استان و عودت غیر بومی‌ها انجام و روزانه تا الان میانگین ۵۰ خودروی غیر بومی ملکشاهی مقیم تهران و دیگر شهرها عودت داده شده است.

وی اضافه داد: طبق مصوبات استانی ستاد کرونا کمیته‌هایی با مسوولیت بخشداران در بخش‌ها تشکیل و نسبت به گند زدایی و آگاهی بخشی به اهالی روستاها اقدام و مسایل و مشکلات بخش‌ها با حضور بخشداران در جلسات ستاد شهرستان تصمیم گیری می‌شود.
 
وی بیان داد: تمامی شهرها و روستاهای شهرستان با همکاری فرمانداری، آبفا شهری، آبفار دهیاران، شهرداران، منابع طبیعی، سپاه، ضد عفونی و گند زدایی شده‌اند و گند زدایی ادامه خواهد داشت.

تاسمه تاکید کرد: با کمک بخشداران، منابع طبیعی و محیط زیست گشت‌هایی در طبیعت بصورت روزانه فعالیت داشتند و تذکرات لازم به متخلفین داده شده است.

وی عنوان کرد: گشت مشترک تنظیم بازار با مسوولیت اداره صمت، اتاق اصناف و حضور دادستان تشکیل و تمامی صنوف مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفان برخورد شده است و در جریان بازرسی با یک متخلف محتکر دستکش برخورد شد.

فرماندار ملکشاهی گفت: در راستای اجرایی شدن مصوبات استانی، مدیران موظف به رعایت و اجرای بخشنامه‌ها و مصوبات ستاد استانی شده‌اند و وظایف آن‌ها مشخص و توسط مجموعه فرمانداری رصد و کنترل می‌شود و طبق مصوبه استانی ستاد کرونا نقاهتگاهی برای بهبود یافتگان احتمالی آماده شده است.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد