سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43680
|
18:34 - 1399/01/16
نسخه چاپی

گزارش تصویری؛

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در ملکشاهی

عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در ملکشاهی
عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در شهرستان ملکشاهی، عصرامروز با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان اجرا شد.

به گزارشايلام بيدار، عملیات دفاع بیولوژیک سپاه در شهرستان ملکشاهی، عصرامروز (شنبه) با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان اجرا شد.

 

این رزمایش از سوی سپاه ناحیه ملکشاهی با همکاری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، سپاه ناحیه ایلام، ادارات شهرستان ملکشاهی و گروههای جهادی بسیج برگزار شد.

 

در این رزمایش معابر، خیابانها و محلات شهرستان ملکشاهی ضدعفونی و گندزدایی شد.

 

سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: همانطور که قول داده ایم تا ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم ماند.

 

وی اظهار کرد: کار گند زدایی و ضد عفونی معابر در دیگر شهرستانهای استان با حضور گروه های جهادی و بسیجیان اجرا می شود.

 

شاکرمی افزود: سپاه و بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارند موظف هستند در کمک به دستگاه های نظام، اقدام و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: مردم عزیز ما همچنان که تاکنون توصیه‌های مسئولان بهداشتی و کادر درمانی را رعایت کرده‌اند، از این به بعد نیز به این توصیه‌ها عمل کنند و حتی الامکان از خانه‌های خود جز به هنگام ضرورت خارج نشوند.

 

 

 

انتهای پیام/ش

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب