سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43660
|
08:17 - 1399/01/16
نسخه چاپی

گزارش؛

آغاز کوچ عشایر در مناطق مختلف استان ایلام/ ضرورت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا

آغاز کوچ عشایر در مناطق مختلف استان ایلام/ ضرورت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا
کوچ عشایر باید یا توجه به شرایط پیش آمده وانتقال ویروس کرونا شرایط دیگری رقم بخورد وبا اتخاز تدابیری از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

به گزارشايلام بيدار، هرساله دراین ایام کوچ بهاره عشایر آغاز می شود وبه مناطق مختلف کوچ می کنند امری که هرساله در کشور اتفاق می افتد امری که امسال با توجه به شرایط پیش آمده واحتمال انتقال ویروس کرونا باید شرایط دیگری برای عشایر رقم بخورد.

درچند روز اخیر شاهد آن بودیم که کوچ عشایر آغاز شده ودر مناطق مختلف استان ایلام به چشم می خورد واین باعث نگرانی در مردم شده است که زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته نشده باشد.

عشایر نقش مهمی در تولیدات در کشور دارند از این رو باید برای کوچ این عزیزان تدابیری اندیشیده شده شود تا این عزیزان گرفتار ویروس کرونا نشوند.

"رضا احمدی" از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:در چند روز اخیر کوچ عشایر به چشم می خورد که باعث ایجاد نگرانی در خصوص انتقال زنجیره کرونا شده است.

وی اظهار کرد:برای کوچ عشایر در این ایام باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

احمدی خاطرنشان کرد:مبارزه با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی وهماهنگی مردم ومسئولین برای شکست این ویروس منحوس است.

سعیدی از کارشناسان بهداشتی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار درخصوص کوچ عشایر گفت:کوچ عشایر می تواند انتقال دهنده زنجیره ویروس کرونا باشد چرا اگر عشایر از شهرهای مختلف عبور می کنند ومی توانند هم ویروس کرونا به آن ها انتقال داده شود یا به دیگران انتقال دهند.

وی اظهار کرد:باید برای کوچ عشایر تدابیری اندیشیده شود تا این عزیزان در معیشت خود دچار مشکل نشده و زنجیره انتقال ویروس کرونا شکست داده شود.

در مناطق مختلف استان ایلام کوچ عشایر دیده می شود که باید باتدابیری این مسئله را حل کرد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب