سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43642
|
12:54 - 1399/01/15
نسخه چاپی

در نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اصحاب رسانه؛

پویش "امید و همدلی" ویژه مبارزه با کرونا در استان ایلام آغاز شد

پویش "امید و همدلی" ویژه مبارزه با کرونا در استان ایلام آغاز شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ازآغاز پویش "امید و همدلی" ویژه مبارزه با کرونا در استان ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،حجت‌الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درجمع اصحاب رسانه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه نشر اخبار مربوط به ویروس کرونا گفت:ویروس کرونا درسهایی را برای ما در پی داشت نمونه آن این است که ثروت ،جایگاه و مقام دیگر معنایی ندارد چرا که ما درسطح جامعه شاهد ان بودیم که عده ای علی رغم داشتن توان مالی و جایگاه به این ویروس مبتلا شدند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد:طی روزها گذشته محدودیتهایی را برای مردم ایجاد کردیم که خوشبختانه شاهد همراهی تمام اقشار جامعه  و مردم استانمان بودیم که این نشان از داشتن فرهنگ بالای مردمانمان است.

وی افزود:این محدودیتها مشکلاتی رابرای اقشار مختلف جامعه بخصوص درزمینه اقتصادی به وجود آورد که امروز برهمگان به عنوان یک مسلمان و عضوی از جامعه تکلیف است که در زمینه رفع مشکلات اقدامی را صورت دهیم.

 

امام جمعه ایلام بیان داشت: در این راستا پویش "همدلی و امید"انشالله با مشارکت شما عزیزان راه اندازی خواهد شد ،شما به عنوان اصحاب رسانه نقش تعیین کننده ای را در زمینه تبیین این پویش می توانید ایفانمایید.

وی گفت: همه مردم نوعدوست و خیرین نیک اندیش می توانند کمک های خود را به حساب ۰۱۱۳۵۳۶۳۳۸۰۰۵ یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۷۲۱۶۴۰۵ بانک ملی به نام"جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان" واریز و در این باقیات و صالحات مشارکت کنند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: از هر کدام از قشرهای مختلف نمایندگانی برای نظارت و ارزیابی و جمع آوری و همچنین هزینه کرد به عضویت این پویش درخواهند آمد.

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب