سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43638
|
09:23 - 1399/01/15
نسخه چاپی

رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح شهر مهران اجرا شد+تصاویر

رزمایش دفاع بیولوژیک در سطح شهر مهران اجرا شد+تصاویر
این رزمایش با شرکت بسیجیان و پاسداران ناحیه مهران با هدف کمک به مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان مهران برگزار گردید.

به گزارشايلام بيدار،این رزمایش با شرکت بسیجیان و پاسداران ناحیه مهران با هدف کمک به مقابله با ویروس کرونا  در سطح شهرستان مهران برگزار گردید.
سرهنگ" فرهاد امینی "،فرمانده سپاه ناحیه مهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: از اقدامات سپاه در مقابله با ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی کلیه شهرها تا سطح روستاهای دورافتاده است و این کار تا شکست کامل کرونا ادامه دارد .

ویاظهار کرد::این رزمایش زیرنظر کمیته بهداشت و محیط ستاد مبارزه با کرونای شهرستان و در راستای تداوم مجموعه فعالیت های کمیته رفع آلودگی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مهران افزود: در اجرای این رزمایش تعداد ۶۷ نفر از بسیجیان (در قالب گروههای جهادی) و پاسداران سپاه ناحیه مهران  در سطح شهرمهران ،بخش صالح آباد،شهرک اسلامیه و روستای چنگوله حضور داشتند.

سرهنگ فرهاد امینی بیان داشت: در این راستا از همکاری تعدادی ازکشاورزان خوب شهرستان و حمایت های بخشداری ، شهرداری و شورای شهر صالح آباد، شهرداری مهران ، منابع طبیعی ، دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان تشکر می کنم.

سرهنگ امینی در پایان : عرصه جهادی به وسعت کشور عزیزمان ایران ، برای خدمت به مردم فرا روی ماست و قطعا باید جهاد ادامه داشته باشد بدین وسیله ضمن تشکر ازحضورآگاهانه وبی منت بسیجیان و همچنین فعالیت دلسوزانه مسئولین شهرستان و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی جناب آقای دکتر قاسمی ، تداوم حضور آحاد بسیجیان ، فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت را تا ریشه کنی بیماری مذکور درکنار جامعه پزشکی و بهداشت ودرمان اعلام کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد