سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43593
|
13:13 - 1399/01/12
نسخه چاپی

سردار شاکرمی:

خدمات سپاه تا زمان ریشه کنی کرونا ادامه دارد

خدمات سپاه تا زمان ریشه کنی کرونا ادامه دارد
فرمانده سپاه استان ایلام با بیان اینکه سپاه برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تمام توان و امکانات خود را به میدان آورده است، گفت: خدمات و فعالیت های سپاه تا زمان مهار و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

به گزارشايلام بيدار،  سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (۱۲ فروردین) در مراسم آغاز عملیات بزرگ دفاع بیولوژیک شهدای سلامت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام، اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای مبارزه گسترده با شیوع ویروس کرونا تمام توان و امکانات خود را به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه سپاه در  همه بحران ها و عرصه های مختلف در کنار مردم و مسئولان بوده است، یادآور شد: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از زمان اعلام شیوع کرونا ویروس تاکنون با تمام توان و تجهیزات در امر مبارزه و پیشگیری در کنار مردم و مسئولان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی از ضدعفونی معابر و اماکن عمومی تا تولید و توزیع اقلام بهداشتی فروگذار نکرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: عملیات بزرگ دفاع بیولوژیکی با بهره گیری از تمام ظرفیت های سپاه و بسیج استان و با همکاری قرارگاه نجف، نیروی زمینی سپاه و ستاد استانی مقابله با کرونا در دو حوزه روانی و ضدعفونی معابر و اماکن شهر ایلام برگزار می شود.

سردار شاکرمی گفت: اقدامات خوبی در  راستای پاکسازی مراکز تفریحی، عمومی، پایانه‌های مسافربری و فروشگاه‌ها توسط تجهیزات جنگ نوین سپاه استان ایلام انجام‌شده است که در امر پیشگیری از کرونا ویروس در ایلام نتیجه‌بخش بوده و این روند نیز  تا مهار کامل ویروس کرونا در سطح استان ایلام  ادامه خواهد داشت.

وی ابراز کرد: بسیجیان و پاسداران سپاه استان ایلام تا مهار کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا در کنار مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ایلام، مدافعان حوزه بهداشت و سلامت، کادر درمانی و پرستاران خدوم و تلاش‌گر قرار دارند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه این رزمایش در شهرهای دره شهر، ایلام، چوار و ایوان برگزار می شود، گفت: رزماشی شهدای سلامت با مشارکت نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول(ص) جوانرود، لشکر ۲۹ نبی اکرم(ص)، تیپ مردم پایه امیرالمومنین(ع)، تیپ انصارالحسین(ع) همدان، گروه ۱۴۳ امام علی(ع)  و گروه توپخانه ۶۲ مومنون نیروی زمینی برگزار می شود.

عملیات دفاع بیولوژیک با رمز «یا امام رضا(ع)» صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام، استاندار و معاونین، مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی، با رمز «یا امام رضا (ع)» با گستره جغرافیایی استان ایلام آغاز شد.

سردار شاکرمی,کرونا,استان ایلام,ایلام بیدار

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب