سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43586
|
09:38 - 1399/01/12
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

افزایش محدودیت های ترافیکی تا ۱۵ فروردین ماه در جاده های ایلام

افزایش محدودیت های ترافیکی تا ۱۵ فروردین ماه در جاده های ایلام
رئیس پلیس راه ایلام از افزایش محدودیت های ترافیکی تا ۱۵ فروردین ماه در جاده های ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار،"سرهنگ رضا همتی زاده"، رئیس پلیس راه ایلام گفت این محدودیت و ممنوعیت‌ها از امروز تا پایان روز ۱۵ فروردین به اجرا در می‌آید.

وی افزود: بر این اساس راه‌های منتهی به اماکن و مناطق زیارتی، سیاحتی و گردشگری تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در این مناطق ممنوع خواهد بود.

همتی زاده ادامه داد: تردد خودروها در مسیرهای برون شهری به جز در موارد ضروری ممنوع و کارمندان دولت نیز برای تردد به محل کار باید با برگه ماموریت تردد کنند.

رئیس پلیس راه ایلام همچنین گفت: طی چند روز گذشته خودروهای متخلف از مقررات اعلام شده به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه و تعدادی خودروی متخلف نیز برای سپری کردن مجازات یک ماه توقیف و راهی پارکینگ شده‌اند.

همتی زاده تصریح کرد: در این ایام خودروهای پارک شده گردشگران نوروزی در کنار جاده‌ها، اعمال قانون و با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند.

وی در پایان گفت: تمامیاقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با انتشار ویروس در جامعه به اجرا در می‌آید و نیروهای انتظامی و پلیس راه در این خصوص هیچ گونه مماشاتی با افراد متخلف نخواهند داشت‌.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد