سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43567
|
11:10 - 1399/01/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام :

رزمایش دفاع بیولوژیک در استان ایلام برگزارمی شود / سپاه با تمام توان برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است

 رزمایش دفاع بیولوژیک در استان ایلام برگزارمی شود / سپاه با تمام توان برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: رزمایش دفاع بیولوژیک در استان ایلام برگزارمی شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد، گفت: اقدامات سپاه ریشه در فلسفه وجودی سپاه پاسداران است که قائم به فرد نیست.

وی افزود: ریشه سپاه پاسداران در عاشورا است، سپاه توجه چندانی به کمیت‌ها ندارد و بیشتر توجه به کیفیت کارها دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام، تصریح کرد: سپاه در زمینه‌های مختلف به شرایط کنونی در استان کمک کرده است.

سردار شاکرمی ادامه داد: لباس‌های ایزوله کمک‌های غذایی برای بیمارستان‌ها دستکش محلول و لوازم بهداشتی به بدنه نظام پزشکی تزریق شده است.

این مقام مسوول افزود: در خصوص ارائه پد الکلی و لوازم بهداشتی یک ریال سود به سپاه نرسیده است، در تولید ماسک نیز به تولید ۲۰۰ هزار عدد رسیده ایم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) خاطرنشان کرد: اگر در موضوع مواد شوینده سپاه ورود نمی‌کرد مشکلاتی پیش می‌آمد چرا که داروخانه‌ها دیگر چیزی برای ارائه نداشتند.

وی افزود: ۸۰ درصد از مردم ایلام در سامانه غربالگری شرکت کرده و شناسایی شدند، میزان افراد مشکوک ما در این سامانه به ۹۰۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه، کسی به نیروهای بسیجی و داوطلب ما در این خصوص پولی نمی‌دهد و به صورت کاملا داوطلبانه ورود کرده اند، گفت: در مرحله اول کار ۲۱۰۰ بسته به محلات آسیب پذیر شهر ارائه شده است، ۴۵۰۰ بسته دیگر سهمیه ما است که پیگیر هستیم سریعتر به اقشار ارائه دهیم.

این مقام مسوول اضافه کرد: حدود صد میلیون تومان مجزا از آنچه توزیع شده به آرامستان، بهداشت و درمان و... داده شده است.

وی با اعلام اینکه فردا عملیاتی با عنوان عملیات سراسری دفاع بیولوژیک را در استان ایلام برگزار می‌شود، عنوان کرد: این عملیات با مشارکت نیروی زمینی سپاه، قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول جوانرود، لشکر ۲۹ نبی اکرم، تیپ انصار الحسین همدان، گروه توپ خانه ۶۲ مومنون نیروی زمینی و مشارکت ستاد کرونا استان ایلام و بیش از ۱۰۰ گروه جهادی و داوطلب در حوزه عملیات روانی و ضد عفونی اماکن عمومی و پر تردد اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین اضافه کرد: از مردم عزیز خواهش میکنم در کنار این عملیات بیرون نیایند چرا که این مواد شوینده خطرناک است.<

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب