سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 43562
|
11:18 - 1399/01/11
نسخه چاپی

تماشای نمایشگاه عکس از داخل خانه‌ها + عکس

تماشای نمایشگاه عکس از داخل خانه‌ها + عکس
برگزاری نمایشگاه مجازی بسیار رایج است و هم اکنون با توجه به شرایط خانه نشینی مردم بسیار زمان مناسبی است تا نمایشگاه‌های مجازی مجدد برگزار شود و به شعار (در خانه بمانیم) کمک کند.

به گزارشايلام بيدار، عکاس برگزار کننده نمایشگاه مجازی عکس گفت: من و محمدرضا قاسمی مجاهد قصد داشتیم نمایشگاهی از آثار عکاسیمان برگزار کرده و میزبانی برای نگاه مخاطبان باشیم.

کیانوش رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از برنامه ریزی و هماهنگی های برگزاری این نمایشگاه انجام شده اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در ایران و سراسر جهان باعث لغو کلیه برنامه‌ها و تجمعات شد و برگزاری نمایشگاه عکس نیز تحت شعاع قرار گرفت.

این عکاس با بیان اینکه این روزها توصیه پزشکان و پرسنل کادر درمان مبنی بر قرنطینه خانگی جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس است افزود: به جهت کمک به خانه نشینی مردم و فراهم کردن یک سرگرمی در بستر فضای مجازی تصمیم گرفتیم تا نمایشگاهمان را به صورت اینستاگرامی برگزار کنیم تا مردم همانطور که در خانه هستند بتوانند از دیدن عکس‌های نمایشگاه بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تعداد بیست عکس مختلف از مناظر و طبیعت در این نمایشگاه استفاده شده که مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبین فضای مجازی قرار گرفته است.

رضایی گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی چه در ایران و چه در سایر کشورها بسیار رایج است و هم اکنون با توجه به شرایط خانه نشینی مردم بسیار زمان مناسبی است تا نمایشگاه‌های مجازی مجدد برگزار شود و به شعار (در خانه بمانیم) کمک کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد