سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43545
|
10:02 - 1399/01/11
نسخه چاپی

اجرای ۲۷ هزار تست غربالگری خودرویی ارتش در مبادی ورودی ایلام

اجرای ۲۷ هزار تست غربالگری خودرویی ارتش در مبادی ورودی ایلام
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ارتش غرب کشور گفت: ۲۷ هزار و ۲۰۰ مورد تب سنجی و ضد عفونی خودرویی توسط نیروهای ارتش غرب کشور در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب انجام شده است.

به گزارشايلام بيدار، امیرسرتیپ دوم کیومرث جعفری با درخصوص فعالیت ارتش در مبادی ورودی استان ایلام گفت: از این تعداد تاکنون ۱۲ هزار مورد غربالگری و تست تب سنجی و چهار هزار ضدعفونی خودروها از طریق عبور از تونل رفع آلودگی در ایستگاه ایست و بازرسی شباب صورت گرفته است.

وی اظهارکرد: همچنین هشت هزار و ۵۰۰ مورد تست غربالگری و تب سنجی سرنشینان خودروها و ۲ هزار و ۷۰۰ مورد ضدعفونی خودروهای عبوری از طریق عبور از تونل های رفع آلودگی در ایستگاه ایست و بازرسی ایوان انجام شده است.

جعفری یادآور شد: ۱۵۰ نفر از نیروهای درمانی و نظامی ارتش غرب کشور در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب به منظور پیشگیری و غربالگری ویروس کرونا در استان ایلام مستقر شده اند.

وی اضافه کرد: این تیم طی روزهای پنجم و هفتم فروردین ماه در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب در شهرستان چرداول مستقر شدند و در راستای حفظ سلامت شهروندان استان و خودروهای عبوری این ایستگاه ها اقدام به غربالگری و تب سنجی مسافران کردند و همچنین در هر ایستگاه ۲ تونل رفع آلودگی در مسیر رفت و برگشت ماشین های عبوری ایجاد شده است که خودروها با عبور از زیر این تونل ضدعفونی می شوند.

وی گفت: علاوه بر تیم های پزشکی و پرستاری و دیگر اعضای کادر درمانی، تعدادی از نیروی نظامی ارتش غرب کشور نیز برای همکاری با نیروی انتظامی و پلیس راه ایلام با هدف کنترل مسیرها و جلوگیری از ورود ماشین های غیر مقیم به استان ایلام در ایستگاه های ایست و بازرسی ایوان و شباب مستقر شده اند.

جعفری تاکید کرد: عمده حساسیت ها جلوگیری جدی از ورود ماشین های غیر مقیم به استان ایلام و تسریع در حرکت ماشین های گردشگران و مسافرانی است که قصد خروج از استان ایلام را دارند و این افراد در کنار نیروی انتظامی و پلیس راه استان ایلام برابر قانون نسبت به رانندگان و سرنشینان متخلف مماشات نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه عملکرد نیروهای ارتش غرب کشور در این چند روز استقرار و فعالیت در استان ایلام مورد رضایت اعضای شورای تامین، مسوولان و مردم استان ایلام قرار گرفته است، افزود: طی هفته جاری عملیات ضدعفونی و کلریده کردن معابر عمومی شهرستان های ایوان، سیروان و چرداول هم آغاز می شود.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب