سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43540
|
06:56 - 1400/07/27
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

گروههای جهادی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا/ ویروس منحوس محکوم به نابودی است

گروههای جهادی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا/ ویروس منحوس محکوم به نابودی است
گروههای جهادی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا ویروس کرونا را در تمام کشور ریشه کن کنند ودراین راه با تمام توان به میدان آمده اند.

به گزارشايلام بيدار، امروز در شرایطی هستیم که مهمان ناخوانده ای در سطح کشور همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده وهربرنامه ای متمرکز به مبارزه با ویروسی به نام کرونا است.

واگیردار بودن این ویروس باعث شده تا شرایط ویژه ای در سطح کشور رقم خورده ودر همه جا رعایت موارد بهداشتی برای عموم مردم الزامی شود تا جایی که متخلفان مجازات شوند.

ویروس کرونا باعث شد تا تقریبا همه چیز کنسل شده ومردم دراین روزهای بهاری در خانه بمانند واستفاده از مواد بهداشتی در سطح جامعه گسترش پیدا کند.

دراین روزها خدمت به مردم روی دیگری به خود گرفته واین بار تولید مواد بهداشتی، ماسک ، ضدعفونی معابر ومواردی ازاین قبیل مورد نیاز مردم وهمه در تلاش هستند تا از آسیب های این ویروس کاسته شود.

گروههای جهادی مثل همیشه از ابتدا در کنار مردم بوده اند واین بار هم مردم را فراموش نکرده واز ابتدای مبارزه با این ویروس تا نابودی آن در کنارمردم هستند.

از ضدعفونی معابر گرفته تا غربالگری ، شرکت در بستن ورودی های استان وشهرستان تا تولید ماسک گروههای جهادی همواره حضور دارند ومی خواهند تا این ویروس هرچه زودتر نابود شود.

اقبالی از اعضای گروههای جهادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:با شیوع ویروس کرونا در هر زمینه ای که نیاز بود ورود کرده ودر مهار این ویروس در کنار مردم هستیم.

وی اظهار کرد:ضدعفونی معابر ، شرکت در غربالگری، تهیه ماسک ومواد بهداشتی برای مردم از مواردی هستند که گروههای جهادی دائما در حال انجام آن هستند.

اقبالی خاطرنشان کرد:اولویت اصلی خدمت رسانی در گروههای جهادی مردم هستند ودر هرزمانی درکنار مردم برای حل هر مشکلی هستیم.

آری بدین گونه است که صحنه های زیبایی از خدمت رسانی به چشم می خورد وودراین میان هرکس با توان خودش به میدان خدمت آمده از زوجی که مخارج عروسیشان را صرف ساخت ماسک کرده اند تا بانویی که با تمام توان خودش مشغول ساخت ماسک است.

این گونه است که اتحاد وهمدلی باعث شکست هر بحرانی حتی این ویروس منحوس می شود و باعث می شود تا در کنارهم برمشکلی پیروز شویم وبا کمترین امکانات بهترین نتایج رقم بخورد.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب