سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43532
|
07:13 - 1399/01/12
نسخه چاپی

فرماندار ایوان:

پایش سلامت 10هزار نفردر مبادی ورودی ایوان

پایش سلامت 10هزار نفردر مبادی ورودی ایوان
فرماندار ایوان از پایش بیش 10هزار نفر در مبادی ورودی شهر ایوان خبر داد.

"امید علی سبزی" ،فرماندار ایوان، در گفتگو با خبر نگارايلام بيداردر ایوان گفت: ورودی شهرستان ایوان به شدت کنترل میشود و تمامی خودروهای غیر بومی برگشت داده میشوند.
سبزی  اظهارکرد: تاکنون خودروهای  غیر بومی زیادی  در ایستگاه ورودی شهرستان ایوان برگشت داده شده وبیش از 10هزار نفر  نیز تست سلامت شده اند که هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشده است.
وی افزود: تا کنون ۴۵۰۰ لیتر الکل در بین شهروندان ایوانی توزیع شده است و تعداد ۳ کارگاه تولید ماسک در ایوان راه اندازی شده است که تا امروز تعداد ۱۴۰۰۰۰ عدد ماسک تولید کرده اند که از این تعداد،  ۴۰۰۰۰ آن در ایوان توزیع شده و مابقی به استان ارسال شده است. همچنین تعداد ۵۰۰ دست لباس محافظتی نیز در شهرستان تولید و توزیع شده است.

 فرماندار ایوان تصریح کرد: در طی روزهای گذشته ۶۲ راه منتهی به مناطق تفریحی شهرستان مسدود شده و تعداد ۵ تخته چادر و یک کانکس تفریحی نیز جمع آوری شده اند.
سبزی گفت :در ایوان تیمی متشکل از فرماندار، نیروی انتظامی، دادستان، سپاه پاسداران و مدیران شهرستان هر روز از تمام مکانهای تفریحی و سیاحتی شهرستان بازدید میدانی نمودند.

  سبزی اعلام کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم که جهت قطع کردن زنجیره ویروس کرونا در خانه های خود بمانند و اگر هم برنامه تفریحی برای روز سیزدهم فروردین ماه ۹۹ دارند حتما لغو نمایند.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد