سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43502
|
21:20 - 1399/01/09
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

ریشه سپاه در مکتب عاشورا قرار دارد/ سپاه با همه داشته برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است

ریشه سپاه در مکتب عاشورا قرار دارد/ سپاه با همه داشته برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:دشمنان در قالب های مختلف به دنبال بیوتروریسم هستند که از همان روز اول در خصوص ویروس کرونا تمهیداتی اندیشیده شد وبا تمام داشته ها به میدان آمدیم.

به گزارشايلام بيدار، سردارجمال  شاکرمی در گفتگو وِیژه خبری به مناسبت روز پاسدار و تشریح اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت:ریشه سپاه در عاشورا قرار دارد وتفکر عاشورا در سپاه جاری است که سپاه فلسفه وجودی خود را از عاشورا گرفته وارزش های عاشورا را در جامعه پاسداری می بینیم.

وی اظهار کرد:سپاه در دل تهدیدات شکل گرفته وامروز به عنوان حافظ نظام در همه عرصه ها ورود کرده ودر دل مردم جای گرفته وسپاه لحظه ای مردم را تنها نخواهد گذاشت.

سردار شاکرمی در ادامه گفت:در مواقع بحران سپاه در خط اول قرار گرفته وبا همه داشته ها به میدان آمده که جلو هایی از ایثار ، فداکاری وخدمت همانند سیل سال گذشته ، مواقع بحران ومبارزه با ویروس کرونا به چشم می خورد.

وی با اشاره به خدمات سپاه در اربعین 98 گفت:در بحث اربعین سپاه در همه ارکان حضور داشته وجمعیتی عظیم مانند بسیج به میدان می آید وبه مردم خدمت رسانی می کند واین در حالی است که دشمن وقتی می بیند سپاه پیشتاز هست به دنبال جوسازی وتوطئه است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:دشمنان در قالب های مختلف به دنبال بیوتروریسم هستند که از همان روز اول در خصوص این ویروس تمهیداتی اندیشیده شد وبا تمام داشته ها به میدان آمدیم.

سردار شاکرمی عنوان کرد:یک روز در میدان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه وضعیت استان ها مورد رصد قرار گرفته ومتناسب با آن امکاناتی در اختیار هر استان قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت:در بحث مبارزه با ویروس کرونا با همه داشته به میدان آمدیم بیمارستانی صحرایی ، قرنطیه ، حوزه غربالگری که حدود 70درصد مردم استان ایلام توسط بچه های سپاه وبسیج ساماندهی شدند.

سردار شاکرمی یادآور شد:بیش از 15 کارگاه در سطح استان اقدام به تولید بیش از 200 هزار ماسک کردند واین ماسک با اولویت مناطق محروم در اختیار مردم قرار گرفت، همچنین صدها گروه جهادی در ذیل قرارگاه امام رضا(ع) برای خدمت رسانی به مردم دراین ایام ساماندهی شده اند.

وی با اشاره به رزمایش سپاه برای مقابله با ویروس کرونا گفت: رزمایش بزرگی قرار است با همکاری همه دستگاهها واستفاده از توان نیروی زمینی سپاه تمامی مناطق شهر ایلام را ضد عفونی کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:امروز همه کشورهای مدعی وقدرتمند گرفتار ویروس کرونا شده اند ولی ما خودمان را پیدا کرده وامیدواریم با همدلی وصمیمیت از این بحران عبور کنیم واز مردم عزیز وفهیم استان می خواهیم فاصله اجتماعی را رعایت کرده ودر خانه بمانند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد