سرویس: سیاسی
کد خبر: 43481
|
10:38 - 1399/01/09
نسخه چاپی

نماینده مجلس: دولت در سال «جهش تولید» مشکل نقدینگی تولید کنندگان را رفع کند

نماینده مجلس: دولت در سال «جهش تولید» مشکل نقدینگی تولید کنندگان را رفع کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بخش تولید ما قادر به تامین نیازهای داخلی و حتی بازارهای منطقه‌ای است و دولت باید موانع بخش تولید را به ویژه در بحث تامین نقدینگی مرتفع سازد.

به گزارشايلام بيدار، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "جهش تولید" گفت: بخش تولید ما قادر به تامین نیازهای داخلی کشور و حتی بازارهای کشورهای منطقه است و لازم است تا حمایت‌های لازم از این بخش صورت گیرد.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر رشد تولیدات غیرنفتی ما یک و نیم درصد بوده و این نشان می‌دهد که در صورت توجه و حمایت‌های جدی پیشرفت و جهش لازم در این حوزه صورت خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: دولت باید حمایت‌های جدی را به ویژه در بحث مالیات و بحث بیمه از تولید کنندگان به عمل آورد و مساعدت‌های لازم را با آنها داشته باشد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات تولید کنندگان بحث نقدینگی است که دولت باید مشکل آنها را در بحث نقدینگی رفع کند.

وی در پایان گفت: با حل مشکلات بخش تولید و راه افتادن این بخش مشکل رکود و بیکاری نیز در کشور متعاقبا رفع خواهد شد و بسیاری از تبعات بیکاری و رکود هم متعاقبا رفع و برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب