سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43443
|
08:29 - 1399/01/08
نسخه چاپی

۸۷۵ نفر از مبتلایان به کرونا ویروس در ایلام بهبود یافتند

۸۷۵ نفر از مبتلایان به کرونا ویروس در ایلام بهبود یافتند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با احتساب ۲۳۲ مبتلای قبلی و افزایش ۵ مبتلای جدید آمار مبتلایان به ۲۳۷ نفر رسیده است.

به گزارشايلام بيدار، "محمد کریمیان"  با اعلام این خبر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 5نفر دیگر به جمع مبتلایان نتیجه مثبت در استان ایلام افزوده‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: با احتساب 232 مبتلای قبلی و افزایش 5 مبتلای جدید آمار مبتلایان به 237 نفر رسیده است.

وی گفت: فوتی‌های مبتلابه کرونا در ایلام 19نفره شده است.

رئیس دانشگاه ایلام از تعداد افراد مراجعه کننده به بیمارستان شهید مصطفی خبرداد و گفت: 916 نفر مشکوک، 857 نفر ترخیص و 25 نفر بستری هستند و تاکنون 237 نفر نیز با نتیجه مثبت در حال درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آمار فوتی‌های مرتبط به ویروس کرونا در ایلام 16 نفراست.

کریمیان به مناطق آلوده ایلام اشاره و یادآور شد: ‌در استان ایلام منطقه سفید وجود ندارد و شهرستان‌های یازده‌گانه آن در شرایط قرمز قرار دارند.

کریمیان نقش عوامل پیشگیرانه در شیوع کرونا ویروس را متذکر و یادآور شد: تنها واکسن کرونا ویروس ماندن در خانه و با ماندن در خانه، عدم حضور در تجمعات، شستن دست و رعایت نکات بهداشتی قطع زنجیره شیوع این بیماری است.

پیشگیری و قرنطینه خودخواسته شهروندان، پرهیز از تردد شهروندان و عدم حضور در مناطق و تجمعات راهکار پیشگیری از کرونا ویروس بوده که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تأکید کرد: عاجزانه می‌خواهم که در خانه بمانند تا زنجیره شیوع قطع شود.

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب