سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43440
|
08:07 - 1399/01/08
نسخه چاپی

جانشین دادستان ایلام:

۱۳۷ تخته چادر در طبیعت ایلام جمع آوری شد

 ۱۳۷ تخته چادر در طبیعت ایلام جمع آوری شد
جانشین دادستان ایلام گفت: حسب دستور دادستان استان ایلام ۱۱۳ تخته چادر مربوط به افرادی که در طبیعت اقدام به برپایی چادر کرده بودند، جمع آوری شد.

به گزارشايلام بيدار،" رضا امیری مقدم" جانشین دادستان مرکز استان ایلام اظهار کرد: حسب دستور دادستان مرکز استان و با حضور میدانی عوامل نیروی انتظامی، منابع طبیعی و … ۱۱۳ تخته چادر جمع آوری و هشدارهای لازم به خاطیان داده شد.

وی با تعیین مهلت به افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند، افزود: ۲۴ ساعت به افرادی که مجدداً در منطقه چوار اقدام به برپایی چادر کنند فرصت داده‌ایم و دادستانی در راستای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا گشت‌های خود را فعال کرده است.

جانشین دادستان ایلام بیان کرد: چنانچه افرادی با بی‌توجهی به هشدارهای قانونی و عدم رعایت‌حقوق عمومی با برپایی چادر سلامت خود و دیگران را به مخاطره بیندازند برخورد خواهدکرد و با استفاده از قوه‌قهریه چادرهای آنها جمع آوری می‌شوند.

امیری مقدم افزود: تلاش‌های شبانه روزی همه ما برای حفظ سلامت مردم است لذا می‌طلبد شهروندان محترم با ماندن در خانه مسئولان استان را یاری کنند.

وی گفت: مدتی است مردم بدون رعایت هشدارهای مسئولان اقدام به برپایی چادر در دل طبیعت می‌کنند که با توجه به قدرت انتشار ویروس کرونا، سلامت خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب