سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43429
|
12:37 - 1399/01/07
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری استان ایلام خبر داد؛

افزایش ۱۸۳ درصدی جابجایی کالا در استان ایلام

افزایش ۱۸۳ درصدی جابجایی کالا در استان ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از افزایش ۱۸۳ درصدی جابجایی کالا در استان از ابتدای فروردین ۹۹ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "نورالله دلخواه"، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان این مطلب اظهار کرد: در این بازه زمانی، بیش از هفت هزار و ۷۰۲ تن کالا طی ۴۲۹ بارنامهصادر شده، در داخل وخارجاستان جابجا شده که از لحاظبارنامهصادر شدهنسبت به مدتمشابهسال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

 

وی افزود: همه اقدامات مقابله‌ای برای ناوگان جابجایی کالا در استان در راستای جلوگیری ازشیوعویروسکرونابا دقت و جدیت انجام می‌شود و هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهایاساسیاعمال نشده و نخواهد شد.

 

دلخواه عنوان کرد:عمدهکالاهایجابهجا شده کالاعبارتند ازانواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، بنزین، گازوئیل،کلینگر، گوگرد وپلی اتیلنوسایرکالاهابوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام تصریح کرد:در حال حاضر۵۳ شرکتحمل و نقلکالا و ۳۴۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه باری در استان درامرجابجاییکالا فعالیتدارند.

 

ویخاطر نشانکرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای تسریع در جابجایی کالا انجام شده، این است که بر خلاف سال‌های گذشته که محدودیتترددو جابجایی کالا از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین هر سال برای تسهیل درترددمسافران انجام می‌شد این محدودیت امسالبرداشته شدهو مواد سوختی، کالاهایفاسدشدنی و انواع کالاهایاساسیاز این محدودیتترددمستثنی شده‌اند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب