سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43387
|
10:01 - 1399/01/06
نسخه چاپی

فرماندار مهران خبر داد؛

بسته شدن کمربندی غربی مهران جهت پیشگیری از کرونا

بسته شدن کمربندی غربی مهران جهت پیشگیری از کرونا
فرماندار مهران از بسته شدن کمر بند غربی این شهر به دلیل مبارزه با کرونا و همچنین ایجاد گیت سلامت در وردی میدان نفتی این شهرستان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "اسد قاسمی"، فرماندار مهران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: پنجاه درصد فوت شده های کورنا ویروس درآرامستانهای شهرستان مهران دفن شده اند و اکثر مردم استان و ایلات وطوایف در آرامستانهای شهرستان مهران قبلا زمین قبر تهیه کرده اند که با شیوع این بیماری و فوت شدن تعدادی از هم استانی هایمان ایلات و طوایف مختلف اموات خود را در آرامستانهای علی صالح و شهر مهران دفن میکنند .

وی از بسته شدن کمر بند غربی این شهر به دلیل مبارزه با کرونا و همچنین ایجاد گیت سلامت در وردی میدان نفتی این شهرستان خبر داد.

 قاسمی اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در مهران ۲۷ نفر هستند که دو نفر از این آمار متعلق به شهرستان مهران نمی باشند.

فرماندار مهران افزود: با دستور ستاد مبارزه با کرونا و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان تعداد 100چادرنشین که برای ایام عید همچون سالهای گذشته به دامان طبیعت آمده بودند جمع اوری گردید و گشت کنترل و جمع آوری چادر های مسافران در حوزه شهرستان با حضور دادستان و نیروی انتظامی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کنترل سلامت در ورودی دهلران به مهران توسط اعضای هلال احمر و با کمک نیروی انتظامی، راهور و بسیج انجام می شود و ورودی ایلام به مهران هم ستاد مردمی مبارزه با کرونا و نیروی انتظامی و راهور به همراه شبکه بهداشت کنترل می کنند .

فرماندار مهران همچنین افزود: به منظور کنترل بیشتر شهر مهران مسیر پل زائر هم با کمک‌ نیروی انتظامی شهرستان کنترل میشود، کنترل بازار و ایجاد گشت های مشترک توسط دادستان و اداره صنعت معدن و تجارت برای کنترل بازار و تجدید نظارت بر بهداشت نانوایی ها و جایگاهای سوخت روزانه انجام می شود .

 وی همچنین از غربالگردی بیش از 10هزار نفر در پست های کنترل سلامت در ورودی های شهر ، آماده کردن بیش از ۶۰۰ لیتر مواد ضد عفونی در روز  توسط اداره های آب فاضلاب شهری و روستایی، ثبت بیش از ۳۰۰۰ خانوار در طرح غربالگری توسط بسیج و سپاه مهران، تداوم عملیات ضد عفونی معابر در سطح شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد