سرویس: سیاسی
کد خبر: 43378
|
08:11 - 1399/01/06
نسخه چاپی

برای قوی شدن کشور، باید به رهنمود‌های گام دوم انقلاب توجه شود

برای قوی شدن کشور، باید به رهنمود‌های گام دوم انقلاب توجه شود
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: برای مقابله با تهدیدات باید قوی شویم و با نقاط آسیب‌پذیر در کشور مانند تحریم‌ها مقابله کنیم.

به گزارشايلام بيدار، علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اهمیت اجرای گام دوم انقلاب گفت: انقلاب ما در گام اول به بسیاری از قله‌های پیشرفت در همه زمینه‌ها دست پیدا کرده است و حالا در گام دوم با توجه به راهبرد‌ها و سیاست‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند در حال تحقق است.

او افزود: مقام معظم رهبری فرموده بودند که ما برای مقابله با تهدیدات باید قوی شویم. برای این مهم باید با نقاط آسیب پذیر مانند تحریم‌ها مقابله کنیم. در همین راستا برای قوی شدن باید به رهنمود‌ها و توصیه‌های موجود در گام دوم انقلاب توجه شود.

القاصی‌مهر در ادامه درباره جنایات دشمنان برای متوقف کردن کشور اظهار کرد: استکبار جهانی با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی مفتضحانه را به شکست حرکت کرد. دشمن که ادعای قدرت مطلق داشتند بعد از این اقدام خبیثانه متحمل حمله سختی به پایگاهایشان از سوی سربازان سپاه شدند. با این اتفاق هیمنه آمریکا شکسته شد و آنها نتوانستند جز سکوت پاسخی بدهند. این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب