سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43336
|
17:04 - 1399/01/04
نسخه چاپی

رییس پلیس راه ایلام:

رانندگان با سهل انگاری حجم کار مراکز درمانی را افزایش ندهند

 رانندگان با سهل انگاری حجم کار مراکز درمانی را افزایش ندهند
رییس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان و سرنشینان خودروها با سهل انگاری موجب مصدومیت خود و دیگران نشوند و حجم مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی را بیشتر نکنند.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ "رضا همتی زاده "، رییس پلیس راه ایلام گفت: اولویت ماموریت های پلیس راه و فوریت های پزشکی انجام اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدومان است که مراجعه این آسیب دیدگان به مراکز درمانی تا حد امکان کاهش یابد.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد فعالیت های مراکز درمانی در هفته های اخیر به علت ویروس کرونا رانندگان در سفرهای خود جوانب احتیاط لازم را رعایت کنند تا دچار حادثه و سانحه نشوند و میزان فعالیت مراکز درمانی و بیمارستانی را افزایش ندهند.

همتی زاده افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان ایلام بخش عمده ای از مردم با رعایت دستورات بهداشتی و پیشگیرانه از انجام سفرهای غیرضروری و نوروزی تا حد زیادی نسبت به مدت مشابه خودداری کردند و این امر بروز سوانح و حوادث جاده ای را کاهش داده است.

وی همچنین یادآور شد: باتوجه به پیش بینی ریزش نزولات جوی و کوهستانی بودن مسیرهای استان رانندگان هنگام تردد از گردنه ها و جاده های کوهستانی به ویژه مسیرهای مستعد رانش و ریزش با سرعت مطمئنه و احتیاط لازم حرکت کنند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب