سرویس: گردشگری
کد خبر: 43335
|
07:01 - 1399/01/05
نسخه چاپی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:

بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری ایلام در نوروز ۹۹ فراهم شد

بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری ایلام در نوروز ۹۹ فراهم شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: بازدید مجازی از جاذبه‌های گردشگری ایلام در نوروز ۹۹ فراهم شده است.

به گزارشايلام بيدار، "عبدالمالک شنبه زاده"،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: با توجه بهشیوعویروسکروناوضرورتخودداری از سفر در شرایط کنونی کشور، استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و سفر مجازی مناسب‌ترین راه برای آشنایی هموطنان با جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطقمختلفبه شمار می‌رود.

وی افزود:براساسبرنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمدهادارهکلمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام طرح تور مجازی بازدید از جاذبه‌هایشاخص تاریخیو گردشگری استان در قالب ۵۰ اثر شاخص تاریخی و گردشگری ایلام و دیگرشهرستانهایاستان اجرا می‌شود.

شنبه زاده تصریح کرد:بر اساساین طرح گردشگران می‌توانند با مراجعه به پایگاه الکترونیکیادارهکلمیراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام به آدرسwww.ilamchto.irاطلاعاتمورد نیازخود را درباره جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: استان ایلام با داشتن جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخیمتعدددر ایام نوروز میزبان گردشگرانداخلیوخارجیبسیاری بوده ولی امسال با توجه بهشیوعویروسکروناو خودداری از سفر به استان امیدواریم از طریق تور فضای مجازی بتوانیم استان را به گردشگران معرفی کنیم.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب