سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43333
|
15:51 - 1399/01/04
نسخه چاپی

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایلام؛

اضافه شدن 17 بیمار کرونایی در ایلام/ مجموع مبتلایان استان به 200 رسید

اضافه شدن 17 بیمار کرونایی در ایلام/ مجموع مبتلایان استان به 200 رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در این استان ثبت شد.

به گزارشايلام بيدار، "محمد کریمیان"، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با احتساب ۱۷ مورد جدید تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایلام تا امروز به ۲۰۰ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ۸۲۴ مورد مشکوک شناسایی شده است، افزود: تعداد بیماران فوتی مبتلا به کرونا نیز با احتساب ۱۰ مورد قبلی به ۱۱ مورد رسید.

کریمیان یادآور شد: همچنین تاکنون ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی قرار دارند و دوره نقاهت خود را در منزل و زیر نظر کادر درمانی طی می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: علاوه بر چهار پزشک، سه پرستار نیز به مبتلایان کادر درمانی به ویروس کرونا در ایلام افزوده شده است.

وی از مردم خواست دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی و خروج از منزل خود را کاهش دهند و از مهمانان خارج استان نیز بخواهند در زمان دیگری به ایلام مسافرت کنند تا زنجیره انتقال این ویروس کاهش یابد.

کریمیان تاکید کرد: از تمام همشهریان تقاضا داریم که جهت حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانید و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشید تا این ویروس از دیار و کشورمان رخت بربندد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب