سرویس: اجتماعی
کد خبر: 43315
|
08:29 - 1399/01/04
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

ضدعفونی کردن شهر مرزی مهران توسط بسیجیان/ تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان

ضدعفونی کردن شهر مرزی مهران توسط بسیجیان/ تشکیل ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهرستان
جهادگران بسیجی شهرستان مرزی مهران با ضدعفونی کردن معابر سطح شهر مرزی مهران و توزیع ماسک رایگان در راستای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند.

به گزارشايلام بيدار، این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

 

بی تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌ کنی و مبارزه با ویروس کرونا آنقدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

 

در کنار این عزیزان جهادگران بسیجی هم پای کار آمده اند و با ضدعفونی کردن معابر سطح شهر  مرزی مهران در صف مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

 

 

تشکیل گروه های سلامت در سطح شهر مهران

جوانان بسیجی مهرانی در قالب گروههای سلامت در ورودی های شهر مهران تست سلامت از مسافران را انجام می،دهند.

گروه های سلامت به صورت شبانه روزی در ورودی های شهر مهران برای قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا فعالیت می کنند.

این برنامه با همکاری بسیج جامعه پزشکی این شهرستان برای حفظ سلامت همشهریان عزیز مهرانی و تا قطع  زنجیره   کرونا ادامه خواهد داشت.

ستاد مردمی گروه های سلامت از جوانان مهرانی خواست در این امر مهم ما را یاری کنند و در این طرح شرکت کنند.

 

 

توزیع بسته حمایتی بین اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در مهران


سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه مهران در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در مهران گفت: بر اساس شیوع ویروس کرونا به برخی مشاغل آسیب وارد شده و خانواده های کم بضاعت با فشار اقتصادی روبرو شده اند.

وی اظهار کرد: سپاه کماکان مثل ادوار گذشته در کنار مردم می باشد و در این زمان با شیوع ویروس کرونا هم در کنار مردم و دولت بوده و با انجام اقدامات مختلف تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتوانیم در این جنگ بیولوژیکی هم پیروز شویم.

امینی افزود: یکی از اقدامات سپاه در این برهه زمانی حمایت از مشاغل آسیب دیده و خانواده های محروم و کم بضاعت است که به همین جهت تعداد ۱۴۰ بسته حمایتی به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون ریال تدارک دیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت:  این بسته حمایتی شامل برنج،روغن، گوشت،مرغ و تن ماهی بوده که با شناسایی خانواده های واجدالشرایط در تمام مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

 

توزیع دستکش و ماسک رایگان بین پمپ بنزین ها و آژانس های مهران

با شیوع کرونا در سطح شهرستان مهران جمعی از مردم و فعالین سطح شهرستان اقدام به تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا نمودند.

این ستاد اقدام به جمع آوری کمک های نقدی از خیرین سطح شهرستان نموده و در راستای کارهایی از جمله ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر و خرید مواد اولیه ماسک و دستکش جهت تولید و توزیع در سطح شهر می کند.

مواد اولیه در اختیار هلال احمر شهرستان قرار میگیرد و توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان دوخت و تهیه می گردد که پس از تولید در اختیار ستاد مردمی مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار می گیرد.

اولین مرحله از توزیع این دستکش ها و ماسک ها به صورت پک بهداشتی در بین پمپ بنزین ها و آژانس های مهران توسط ستاد مردمی مبارزه با کرونا انجام گرفت.

در اولین مرحله از این اقدام ارزشمند تعداد ۶۰۰ پک بهداشتی توزیع گردید و در روزهای آتی این اقدام ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/ش

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب