سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43278
|
15:21 - 1399/01/03
نسخه چاپی

ایلام در سالی که گذشت؛

بازخوانی وعده های مسئولان استان از شعار تا عمل

بازخوانی وعده های مسئولان استان از شعار تا عمل
بهتر است از هم اکنون برنامه ریز های لازم برای تحقق وعده های مسئولان در همه حوزه ها و برنامه ریزی در سال جدید و در بودجه 99 بعمل اید.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::بنا داریم تا در ادامه سلسله بسته های ویژه نوروزی این بار وعده های مسئولان استان را در قالب طرح ها و پروژه های استان ایلام بررسی قرار دهیم.

تحقق وعده اختصاص اعتبار ویژه به ایوان

*در جریان سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان و بازدید از وضعیت عمران شهری که از دغدغه و مطالبات اصلی مردم این شهرستان بود سلیمانی دشتکی وعده داد که در راستای رفع مشکلات موجود حتما مبالغی را به این شهرستان تخصیص خواهند داد ، در فاصله کوتاهی و چند ماه بعد قاسم سلیمانی استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان ایلام، از اختصاص پنج میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین 98 شهرستان ایوان خبرداد و گفت: اربعین 98 و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز آن اولویت استان ایلام است.

استاندار ایلام، با اشاره به تخصیص پنج میلیارد تومانی به شهرستان ایوان گفت: در راستای بهسازی زیر ساخت‌های این شهرستان در حوزه عمران شهری مبلغ پنج میلیارد تومان به شهرستان ایوان تخصیص داده شده است تا زیرساخت‌های این شهرستان که در مسیر تردد زائران اربعین حسینی است به فرجام برسد.این مبلغ در قالب اعتبارات اربعین و استانی ابلاغ شده است و خارج از اعتبارات جاری شهرستان ایوان می‌باشد.

تحقق وعده بهسازی مسیر یادمان قلاویزان مهران

زیارتگاه قلاویزان یکی از مکان های به یادگار مانده از دوران دفاع مقدس بوده که یادآور عملیات غرورآفرین کربلای یک در سال 65 است، این مکان زیارتی همه ساله به ویژه در فصل بهار و نوروز پذیرای خیل عظیمی از عاشقان به فرهنگ ایثار و شهادت در قالب کاروان های راهیان نور به این سرزمین است.

سردار شاکرمی در این خصوص گفت:بعضی از نقاط این مسیر به دلیل قدیمی و فرسوده بودن جاده دسترسی به یادمان ایثار قلاویزان باعث مسدودشدن مسیر تردد کاروان های راهیان نور بود که نیازمند بهسازی و مرمت است.در این راستا عملیات بهسازی و آسفالت جاده یادمان ایثار قلاویزان مهران به طول چهار کیلومتر با مساعدت و همکاری استاندار ایلام و ترابری استان در دستور کار قرار گرفت

در همین راستا و در آئینی با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه این وعده هم به سرانجام رسید، کار بهسازی و آسفالت یادمان شهدای قلاویزان مهران از ابتدای دروازه ورودی یادمان ایثار تا انتهای یادمان به مدت دو ماه به اتمام رسیده است.
 
برای اجرای این پروژه ۲۶ میلیارد ریال هزینه شده است. همچنین کار خط کشی طرح در سه خط انجام گرفته است.

با بهره برداری و افتتاح این پروژه تردد، زائران سرزمین نور به خصوص کاروان های راهیان نور به این منطقه پر بازدید عملیاتی تسهیل می یابد.

لزوم برنامه ریزی برای  تعیین تکلیف طرح ها در سال جدید 

آنچه که می خواهیم به ان اشاره کنیم این است که این راه و روش مدیران موفق سرلوحه کار دیگر مدیران قرار گیرد، باید روحیه جهادی مدیران برای تحقق وعده هایی که می دهند تقویت شود بطوریکه طرح ها همچون زمان چهار ساله دولت اول روحانی در استان ایلام رها شده و کسی هم خبری از آنها نگیرد.

بهتر است از هم اکنون برنامه ریز های لازم برای تحقق وعده های مسئولان در همه حوزه ها و برنامه ریزی در سال جدید و در بودجه 99 بعمل اید.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد