سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43265
|
18:40 - 1399/01/02
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان در گفتگو با ایلام بیدار:

نقش دولت و مجلس در "جهش تولید" تعیین کننده است

نقش دولت و مجلس در "جهش تولید" تعیین کننده است
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: نباید فراموش کنیم که لازمه جهش تولید همان رونق تولید است که باید سرعت و شتاب بیشتری با حمایت بیشتری هم از طرف مجلس به وجود آید.

"شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگو باایلام بیدار ضمن تبریک سال جدید به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید اشاره و گفت: شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سال چراغ راه مسئولان و ملت است که باید به‌عنوان یک راهبرد ملی مدنظر همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند همدلی و تعامل بیشتر همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: چنانچه آحاد مختلف جامعه و نیز مسئولان وظایف خود را به درستی انجام دهند می توانیم تولید را در کشور آنگونه که باید رونق و جهش دهیم.

کاظم زاده افزود: نباید فراموش کنیم که لازمه جهش تولید همان رونق تولید است که باید سرعت و شتاب بیشتری با حمایت بیشتری هم از طرف مجلس و هم دولت به وجود آید.

سلیمانی با اشاره به ساز و کارهای لازم برای رونق تولید در استان افزود: باید به توانمندی های داخلی اعتماد و با توجه به تولیدکنندگان ایرانی آنها را در مسیر تولید حمایت کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب