سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43262
|
15:25 - 1399/01/02
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

تلخ و شیرین خاطرات مسئولان استان ایلام در سال 98

تلخ و شیرین خاطرات مسئولان استان ایلام در سال 98
سال 98 با همه فراز و نشیب ها، روزهای پایانی خود را هم سپری کرد، پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار بهترین و بدترین خاطره از زبان مسئولان استان در سال گذشته را جویا شده است.

به گزارشايلام بيدار، سال 98 با همه فراز و نشیب ها، روزهای پایانی خود را هم سپری کرد و در این روزهای ابتدای سال جدید، پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار بهترین و بدترین خبر از زبان مسئولان استان را جویا شده است.

در ادامه صحبت های مسئولان استان در رابطه با بهترین و بدترین خبری که سال گذشته شنیده اند را پیگیر شدیم که در زیر می خوانید.   

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:تلخ ترین حادثه سال 98 به نظر بنده ترور سردار افتخارآفرین جهان اسلام و فخر ملت ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست رذیل ترین انسان های کره زمین یعنی رئیس جمهور آمریکا بود. حادثه ای که ما سالها انتظار شهادت ایشان را ناباورانه داشتیم اما این اتفاق در سال 98 افتاد. شاید بهترین و زیباترین خاطره هم انتقام گرفتن خون این شهدی گرانقدر با موشک باران بزرگترین پایگاه امریکایی ها در عراق بود که همینه پوشالی امریکا را در هم شکست.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام: بهترین خاطره سال 98 انتقام سخت و موشک باران مقرر بزرگ امریکایی ها در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود. بدترین خاطره هم حادثه ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان این شهید والا مقام بود که همه ملت ایران را داغدار کرد.

معاون عمرانی استانداری ایلام:بهترین خاطره بنده از سال 98 کنگره بزرگ اربعین بود که با تلاش همه مسئولان استانی و همراهی مردم بدون هیچ مشکل خاصی انجام شد وبار دیگر نام استان ایلام را در سطح فراملی به زبان ها انداخت. تلخ ترین خاطره بنده در سال گذشته نیز سیل ویرانگر ابتدای سال بود که باعث بی خانمانی بسیاری از اهالی روستاهای سیروان و دره شهر شد.

فرماندار ایلام:بهترین خاطره بنده از سال گذشته مربوط به ایام انتخابات مجلس ایلام بود که خاطرات خوشی را تداعی کرد بطوریکه بدون هیچ گونه مشکل امنیتی و یا حاشیه ای برگزار شد. بدترین خاطره سال 98 نیز مربوط به اتش سوزی ها ایام تابستان در ایلام بود که باعث سوختن جنگل های بکر ایلام شد.

امام جمعه  دره شهر:بدترین خاطره، ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی بود که همه را شوکه و بشدت ناراحت و جریحه دار کرد، شیرین ترین خاطره هم حضور دهها میلیونی ملت ایران و عراق در تشییع جنازه سردار دلها بود که این همه شور و شعور و معرفت و بصیرت در دنیا همه را انگشت به دهان کرد.

فرماندار چرداول:بهترین خاطره سال گذشته بنده عروسی پسرم بود و بدترین خاطره هم شهادت سردار دلها.

امام جمعه چرداول:بدترین خاطرع بنده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و بهترین خاطره هم در سال 98 انتقامی بود از آمریکا برای ترورو سردار دلها گرفته شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب