سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43257
|
07:50 - 1399/01/02
نسخه چاپی

معاون بهداشت و درمان سپاه امیرالمؤمنین (ع) خبر داد؛

مشارکت چهار هزار و ۷۵۴ بسیجی ایلامی در مهار کرونا

مشارکت چهار هزار و ۷۵۴ بسیجی ایلامی در مهار کرونا
معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: چهار هزار و ۷۵۴ نیروی درمانی سپاه استان برای پیشگیری و مهار کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

"غلامرضا علی محمدی"، معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در گفتگو باایلام بیداربا اشاره به اقدامات انجام گرفته برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ایلام گفت : سپاه امیرالمومنین(ع) همزمان با ستاد پیشگیری از کرونا به ریاست استاندار اقدام به ایجاد قرارگاه شفا کرده است و همسو با دستورات ستاد استانی مصوبه های مشابه نظامی را به ریاست فرمانده سپاه استان اجرا می کند.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در ایلام تاکنون ۲ پزشک متخصص و چهار پرستار در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته اند و همچنین بخشی از نیروهای درمانی، حراست و مدیریت نقاهتگاه ۲۰۰ تختخوابی سالن ورزشی شهدای قلاویزان هم توسط سپاه تامین شده است.

علی محمدی یادآور شد: یک دستگاه آمبولانس به همراه راننده و نیرو برای انتقال فوتی های کرونا به قبرستان شهرستان های محل سکونت متوفیان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و نیز در ساخت و تجهیز بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی با این دانشگاه همکاری داشته است.

وی همچنین از توزیع ۴۶ هزار ماسک رایگان تاکنون در بین مردم خبر داد و اضافه کرد: ۴۶ هزار لیتر مواد گندزدا و ضدعفونی معابرعمومی در شهرهای ایلام، ایوان و مهران با مشارکت ۱۰۰ تیم جهادی با حضور ۲۰۰ نفر و با بکارگیری سامانه های جنگ نوین مورد استفاده قرار گرفته است و این روند کماکان ادامه دارد.

وی از توزیع ۱۰ هزار بطری الکل سفید ضدعفونی با نرخ دولتی و ۳۰ هزار جفت دستش لاتکس به صورت رایگان در بین مردم خبر داد و گفت: یک کمیته مشترک نظامی با مشارکت سپاه و ناجا تشکیل شده است و در قالب این کمیته عملیات ها و اقدامات مختلفی چون گندزدایی و ضدعفونی انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب