سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43238
|
07:57 - 1399/01/01
نسخه چاپی

با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) صورت گرفت؛

افتتاح همزمان چهار کارگاه خیاطی تولید ماسک در ایلام/ روزانه هشت هزار عدد ماسک تولدی می شود

افتتاح همزمان چهار کارگاه خیاطی تولید ماسک در ایلام/ روزانه هشت هزار عدد ماسک تولدی می شود
با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و بصورت همزمان چهار کارگاه خیاطی تولید ماسک در ایلام با تولید روزانه هشت هزار عدد افتتاح شد.

به گزارشايلام بيدار، با حضور فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و بصورت همزمان چهار کارگاه خیاطی تولید ماسک در ایلام با تولید روزانه هشت هزار عدد افتتاح شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در مراسم افتتاح کارگاه تولیدی ماسک در مسجد النبی(ص) هانیوان، اظهار کرد:  ماسک و اقلام بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان یک نیاز اصلی است و بر همین اساس زمینه تولید ماسک با  همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام فراهم شده است.

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه امروز به طور همزمان 4 کارگاه خیاطی در استان به منظور تولید ماسک با حضور بانوان بسیجی در سطح استان افتتاح و کار تولید ماسک در این کارگاه ها آغاز می شود، افزود: فراهم کردن زیر ساخت خط تولید ماسک یک نیاز اساسی در استان است و بر مبنای همین ضرورت نیز این 4 کارگاه امروز افتتاح می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه این کارگاه ها شامل یک کارگاه در شهرستان دره شهر، کارگاه خیاطی در مسجد النبی(ص) هانیوان، مسجد امام خمینی(ره) محله بانبرز و کانون فرهنگی سپاه است، افزود: این کارگاه های تولیدی در راستای ایجاد اشتغال برای بانوان در سال آینده نیز در زمینه تولید لباس برای گردان های مختلف بسیج و سپاه در استان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به ضرورت تجهیز این کارگاه ها به چرخ خیاطی های مجهز برای راه اندازی خط تولید مختلف متناسب به نیاز بازار، یادآور شد: اوقاف و امور خیریه  نیز در زمینه تامین پارچه مورد نیاز در امر تولید ماسک همکاری داشته است که جای تقدیر دارد.

سردار شاکرمی با تقدیر از همه واحدهای زیر مجموعه سپاه و بسیج در راستای  فعالیت مستمر در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک تعامل صد درصدی بین دستگاه های اجرایی، پایگاه های مقاومت و  بسیج و سپاه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه امروز خوشبختانه مسجد النبی(ص) هانیوان با همکاری هیئت امنای مسجد به یک مرکز فرهنگی در سطح شهر ایلام تبدیل شده است، ابراز کرد: کار فرهنگی نیازمند وحدت و همدلی بین اقشار مختلف است و این وحدت و همدلی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه با توکل با خدا از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد و کرونا را شکست خواهیم داد، خاطرنشان کرد: مطمئنم سال 99با همراهی همه مجموعه های مختلف سال شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود و با وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان این امر محقق خواهد شد.

گفتنی روزانه 8 هزار عدد ماسک در این 4 کارگاه خیاطی در استان تولید می شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد