سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43218
|
08:57 - 1398/12/29
نسخه چاپی

ایلام بیدار گزارش می دهد؛

خط سرخ و سبز خادمین شهدا در مبارزه با ویروس کرونا + تصاویر

خط سرخ و سبز خادمین شهدا در مبارزه با ویروس کرونا + تصاویر
شیوع ویروس کرونا هم باعث تعطیلی یادمان های راهیان نور در سراسر کشور شده اما خادمین شهدا بیکار ننشسته و تمام توان خود را برای مقابله با این ویروس مخرب به کار گرفته اند.

گروه اجتماعی ایلام بیدار:: این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

در کنار این عزیزان خادمیثن شهدا راهیان نور ایلام هم پای کار آمده اند و با ضدعفونی کردن معابر، کمک به برنامه تب سنجی و توزیع پک بهداشتی در صف مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

فعالیت ۱۳۰ خادم راهیان نور در عرصه مبارزه با کرونا

مسئول سارمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: خادمی شهدا، عشق به شهدا و راه و روش آنان و در راستای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

"،حسین پورمحمدی" با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و  همچنین در استان ایلام، تصریح کرد: خادمان شهدا در ایام نوروز هر سال میزبان کاروان های راهیان نور و برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور فعالیت می کردند اما در سال جاری با توجه به شیوع کرونا، گر چه شرایط برای حضور در مناطق عملیاتی جهت خدمت رسانی به زائرین راهیان نور وجود ندارد اما این خادمان در سنگر مبارزه با کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع از ویروس کرونا فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از خادمان شهدا و کاروان های راهیان نور در عرصه مبارزه با کرونا در استان فعالیت می کنند، افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر از حادمان برادر و ۳۰ نفر از خادمان خواهر هستند که در  زمینه کمک به تامین مواد ضدعفونی برای گندزدایی در شهرستانهای استان درگیر با کرونا فعالیت می کنند.

مسئول سارمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، کمک به گروه های جهادی خواهر جهت بسته بندی و دوخت ماسک، مشارکت در برنامه تب سنجی مردم با همکاری شبکه بهداشت، خرید و توزیع بسته های غذایی در مناطق حاشیه ای شهر و اقشار آسیب پذیر و توزیع پک بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر و کمک به خانواده های شهدا جهت خرید مایحتاج در داخل شهر از جمله دیگر فعالیت های خادمان شهدا در کاروان های راهیان نور در استان است.

پورمحمدی با بیان اینکه  هدف خادمان شهدا و کاروان های راهیان نور خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار یکی از اهداف بلند شهداست و خدمت در عرصه مبارزه با کرونا نیز در راستای ترویج همین فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب