سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 43203
|
09:03 - 1398/12/28
نسخه چاپی

ادامه «حجره قیمه خان» ساخته نمی شود

ادامه «حجره قیمه خان» ساخته نمی شود
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «قیمه خان» گفت: در آن زمان که ما این سریال را برای این شبکه ساختیم، روزهای ابتدایی تاسیس شبکه بود که نیاز به بیشتر دیده شدن داشت، اما در مجموع از آمار بینندگان راضی بودم.

به گزارشايلام بيدار، «محمد صالحیان» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «حجره قیمه خان» که چندی پیش از شبکه ایران کالا پخش شد، درباره ادامه تولید این سریال گفت: حجره قیمه خان بین کارهایم یک تجربه بود و کارگردان خوب و جوانی هم داشت، اما به این دلیل که بعد از آن کار من درگیر کارهای دیگر شدم نشد تا ادامه اش را بسازیم.

وی با بیان اینکه «حجره قیمه خان» اولین اثر نمایشی شبکه ایران کالا بود، افزود: در آن زمان که ما این سریال را برای این شبکه ساختیم، روزهای ابتدایی تاسیس شبکه بود که نیاز به بیشتر دیده شدن داشت، اما در مجموع از آمار بینندگان راضی بودم.

این تهیه کننده همچنین ادامه داد: همان زمان که این سریال را مقابل دوربین برده بودیم چند بار به دلیل اعمال سلیقه های فردی توسط برخی دوستان و مشکلاتی اینچنینی توقف ضبط داشتیم و بعد از آن شرایط اقتصادی کشور به سمتی رفت که با نوسان قیمت دلار مواجه شدیم. اما ما به تعهداتمان عمل کردیم و بیش از نیمی از قسمت های ضبط شده این مجموعه بروی آنتن رفت.

وی درباره پرداخت دستمزدهای عوامل و بازیگران این کار نیز گفت: در روزهای پایانی سال به شدت دنبال پرداخت دستمزدهای دوستان هستیم و بستری را فراهم می کنیم که این هزینه ها تامین شده و بتوانیم تا قبل از نوروز با همه عوامل تسویه حساب کنیم.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «حجره قیمه خان» به کارگردانی مسعود خاکباز و صداپیشگی امیر سلطان احمدی و عروسک گردانی احمد آکشته از شبکه ایران کالا پخش شد.

انتهای پیام/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد