سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 43181
|
08:34 - 1398/12/27
نسخه چاپی

ایلام بیدارگزارش می دهد:

عزمِ جزمِ جهادگران ایوانی برای مقابله با بیماری کرونا +تصاویر

عزمِ جزمِ جهادگران ایوانی برای مقابله با بیماری کرونا +تصاویر
30 گروه جهادی به منظور ضد عفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی ایوان برای مقابله با بیماری کرونا سامندهی شدند.

به گزارشايلام بيدار،این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

در کنار این عزیزان جهادگران بسیجی هم پای کار آمده اند و با ضدعفونی کردن معابر سطح شهر ایوان طی شبهای گذشته در صف مبارزه با این ویروس قرار گرفتند.

30گروه جهادی در ایوان ساماندهی شد

سرهنگ"عارف یاسمی "،فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت:30 گروه جهادی به منظور ضد عفونی وگند زدایی مکان‌های عمومی برای مقابله با بیماری کرونا ساماندهی شدند.

وی اظهار کرد:گروه‌های جهادی شهرستان  در ۴ روز اخیر با همکاری شهرداری و بهداشت ودرمان این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری کرده‌اند. 

یاسمی افزود: مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مساجد، روستاها و سایر نقاط شهرستان توسط گروه‌های جهادی هر شب گندزدایی و ضدعفونی می‌شود. 

فرمانده سپاه شهرستان ایوان  با اشاره به دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا افزود: یکی از اقدامات مهمی که باید انجام شود، آموزش و فرهنگ‌سازی است که گروه‌های جهادی شهرستان در این زمینه نیز فعال شدند و به صورت مجازی و حضوری موارد خودمراقبتی را آموزش می‌دهند.

 

 

انتهای پیام/الف

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب