سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43154
|
07:56 - 1398/12/26
نسخه چاپی

رییس هیات نظارت بر انتخابات ایلام:

تعویق دور دوم انتخابات تداخلی با شروع فعالیت منتخبان فعلی ندارد

تعویق دور دوم انتخابات تداخلی با شروع فعالیت منتخبان فعلی ندارد
رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: تعویق برگزاری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تداخلی با شروع فعالیت منتخبان فعلی ندارد.

به گزارشايلام بيدار،"یوسف امیدی"،  رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت:نمایندگان منتخب کنونی با شروع به کار مجلس در خردادماه سال آینده فعالیت رسمی خود در مجلس را شروع می‌کنند و افراد پیروز در مرحله دوم نیز پس از تایید نهایی از سوی شورای نگهبان به مجلس ملحق می‌شوند.

وی تاکید کرد: دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب این استان ۲۱ شهریورماه سال آینده برگزار می‌شود.

امیدی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار بود حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به مرحله دوم کشیده شده است ۲۹ فروردین ماه با برگزاری انتخابات نامزدهای پیروز مشخص و این حوزه ها نیز تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اما اکنون باتوجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و همچنین همزمانی ۲۹ فررودین ماه با ایام روزه‌داری مردم، به صلاحدید شورای نگهبان و وزارت کشور مرحله دوم انتخابات در ۱۱ حوزه انتخابیه کشور از ۲۹ فروردین ماه به ۲۱ شهریورماه تغییر یافت.

 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب