سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43150
|
07:09 - 1398/12/26
نسخه چاپی

قدردانی امام جمعه ایلام از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا / مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

قدردانی امام جمعه ایلام از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا / مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
امام جمعه ایلام در حاشیه حضور در سازمان انتقال خون ایلام و اهداء خون گفت: راه غلبه بر کرونا ویروس، عمل به توصیه‌های پیشگیرانه و درمانی پزشکان و متخصصان بهداشتی است.

به گزارشايلام بيدار، در پی درخواست و اعلام مدیرکل سازمان انتقال خون استان ایلام مبنی بر اینکه این روزها ذخایر خونی ایلام به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  با حضور در سازمان انتقال خون، اقدام به اهداء خون کرد.

 

این اقدام انسانی و امیدوارکننده حضور خطیب جمعه ایلام این پیام را داشت که انتقال خون در این برهه از زمان که شهر ایلام از روند افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس برخوردار است خطری ندارد.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار در حاشیه این اقدام انسانی اظهار کرد: شرایط فعلی را باید با توکل به خداوند، توسل به ائمه اطهار و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه و درمانی پزشکان و متخصصان بهداشتی و درمانی پشت سر بگذاریم.

 

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: کرونا ویروس بیماری است که نیازمند همت و یاری تمام انسان‌ها برای غلبه بر آن است و همه ما باید تلاش کنیم تا در قطع زنجیره شیوع این بیماری سهیم و مسئولیت اجتماعی را به انجام رسانیم.

 

کریمی تبار یادآور شد: در دین مبین اسلام نیز پیشگیری را بهتر از درمان دانسته است و ما نیز باید به دستورات و تصمیمات مسئولان بهداشتی درمانی که سربازان خط مقدم نبرد با این ویروس منحوس هستند عمل کنیم.

 

وی به اقدامات انجام‌شده در ارتباط با مهار کرونا ویروس اشاره و یادآور شد: ایجاد مراکز درمانی مانند بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه و غیره، به پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری در کشور و استان انجام و یا در حال انجام است و این اقدامات اهتمام نظام را برای غلبه بر این ویروس منحوس است.

 

امام جمعه ایلام در ادامه به‌ فرمان مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح اشاره و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با فرمان خود به نیروهای مسلح امکانات و تجهیزات آنان را برای مبارزه با کرونا وارد کارزار کرده است و به‌زودی شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس هستیم.

 

وی امید به آینده با توکل به خداوند متعال، استمداد از ائمه اطهار و توجه و عمل به تخصص پزشکان و کادر درمانی کشور را رافع این مشکل حادث‌شده دانست و گفت: در خانه بمانیم تا با توکل به خداوند متعال کشور را به موفقیت و غالب بر کرونا ویروس کنیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد